کد خبر 443106
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵

در تحلیلی که امروز از ارزش بازیکنان فوتبال در بوندسلیگا در ترانسفرمارکت منتشر شد، بازیکنان بایرن افت قابل توجهی داشتند.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ که در فصلی که گذشت برای سومین بار پیاپی جام قهرمانی بوندسلیگا را از آن خودش کرد، در تازه‌ترین آماری که پورتال ترانسفرمارکت منتشر کرد در بازار نقل و انتقالات سی میلیون یورو نسبت به سال گذشته کاهش ارزش پیدا کرده است، اما با 526 میلیون یورو کماکان نسبت به رقیب دیرینه‌اش بروسیا دورتموند با 302 میلیون یورو فاصله زیادی دارد.
علت این امر بالا رفتن میانگین سنی ستاره‌های بین‌المللی این تیم همچون فرانک ریبری و فیلیپ لام عنوان شده است. ارزش ریبری که از اواخر ماه مارس تا کنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند سال قبل 32 میلیون یورو برآورد شده بود که امسال ده میلیون یورو کاهش یافته است. ارزش کاپیتان فیلیپ لام هم از 28 میلیون به 22 میلیون رسیده است. ماریو گوتزه (45 میلیون)، آرین روبن (33 میلیون) و دانته (6 میلیون) هر کدام نسبت به سال قبل 5 میلیون از ارزششان کم شده است.
گران‌قیمت‌ترین بازیکن بوندسلیگا کماکان توماس مولر است که توانسته با تداوم درخشش خود، ارزشش را روی رقم 55 میلیون حفظ کند. بعد از او رابرت لواندوفسکی با 50 میلیون و مانوئل نویر با 45 میلیون یورو جایگاه‌های بعدی را در اختیار دارند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس