کد خبر 442953
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای جذب اسپانسر سرخابی‌ها بر عهده باشگاه دو تیم است، گفت: مشهد ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری نخستین دوره مسابقات بین‌المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: طی دو روز اقامت بنده در مشهد و بازدید از این شهر مشاهده کردم که امکانات ورزشی و سالن‌های ورزشی خوبی در استان و مشهد وجود دارد همچنین محل اسکان برای تیم‌های ورزشی در سطح مطلوبی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه مشهد می‌تواند مسابقات جهانی را در سال 2017 برگزار کند، گفت: قطعا با توجه به نیرو کارآمد موجود در خراسان رضوی مسابقات بین‌المللی در سطح این استان در سطح مطلوبی برگزار می‌شود.

سجادی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این دوره از مسابقات هندبال به میزبانی مشهد قطعا در سطح مطلوبی برگزار می‌شود و این مسابقات می‌تواند زمینه را برای برگزاری مسابقات بزرگتر بین‌المللی در سال 2017 مشهد آماده کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین در ارتباط با وضعیت جذب اسپانسر برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: این موضوع بر عهده مدیر عامل و هیئت مدیره دو باشگاه است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس