کد خبر 440868
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه لیگ ایران به بلوغ خود رسیده، گفت: امیدوارم در کنار داشتن یک لیگ قدرتمند، شاهد بازی جوانمردانه نیز باشیم.

به گزارش مشرق،نصرالله سجادی در ابتدای مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: اگر لیگ برتر را به عنوان یک نمایشگاه در نظر بگیریم، این لیگ به خط پایان نزدیک می‌شود. خوشبختانه امروز شاهد این مسئله هستیم که لیگ ایران رو به تکمیل است و اگر بخواهیم تکامل را ۱۵ سال در نظر بگیریم، لیگ ایران به بلوغ رسیده است.

وی اضافه کرد: من در مدتی که در وزارت ورزش مشغول کار شدم، چند لیگ برتر فدراسیون‌های مختلف را زیر نظر گرفتیم و جلساتی در این باره با مسئولان فدراسیون برگزار کردیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: اما در فوتبال بویژه لیگ چهاردهم شاهد این مساله بودیم که لیگ با برنامه ریزی خوبی در حال برنامه ریزی است. به اعتقاد من لیگ به غیر از اجرای منظم، بهتر است حاصلی هم داشته باشد و اگر این موضوع را به خوبی مشاهده کنیم شاهد رونق فوتبالمان نیز خواهیم بود.

سجادی همچنین گفت: امیدوارم بتوانیم محیط فرهنگی و پهلوانی را ایجاد کنیم تا در کنار داشتن یک لیگ قدرتمند، شاهد بازی جوانمردانه نیز باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس