نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هیچ کس نمی‌تواند خدشه‌ای به توان دفاعی کشور ما وارد کند و بر اساس استراتژی دفاعی خود در حوزه مسائل موشکی و نظامی عمل می‌کنیم.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت‌های موشکی ایران در بخش موشک‌های بالستیک در پیش نویس قطعنامه شورای امنیت، گفت: هیچ کس نمی‌تواند هیچ محدودیتی را علیه توان دفاعی کشور ما ایجاد کند و ما بر اساس استراتژی دفاعی خود در این حوزه عمل می‌کنیم.

وی افزود: مذاکرات وین تنها در حوزه مسائل هسته‌ای است و طرف مذاکره‌کننده نمی‌تواند در حوزه مسائل نظامی و دفاعی کشور ما وارد شده و بخواهد محدودیتی را برای ما در این بخش متصور باشد.

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: جمع‌بندی مذاکرات وین به معنای پذیرش حتمی آن از سوی ایران نیست و این متن باید در مراجع قانونی کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد و پس از این بررسی‌ها است که ایران نظر خود مبنی بر قبول یا رد آن را اعلام خواهد کرد.

حقیقت‌پور همچنین خاطرنشان کرد: ما هیچ محدودیت غیرهسته‌ای را در توافق نمی‌پذیریم و همانطور که از ابتدای کار بر آن تأکید داشتیم مذاکرات و توافق تنها در حوزه مسائل هسته‌ای است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس