نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آخرین وضعیت مرزها در جلسه کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار گرفت و در این بررسی معلوم شد که داعش از فاصله 50 کیلومتری جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه که با حضور مقاماتی از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد موضوع آخرین وضعیت مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از جمله موضوعات در این جلسه موضوع داعش بود که طبق بررسی‌ها مرزهای کشور را عاری از وجود تروریست‌های داعش دیدیم و تروریست‌های داعش امکان نزدیک شدن از فاصله 50 کیلومتری به مرزهای ایران را ندارند.

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نیروهای ما در سپاه و وزارت اطلاعات اشراف کاملی بر وضعیت مرزها دارند و با اطلاعات و اشراف دقیق خود مرزها را رصد می‌کنند و وضعیت مرزها زیر نظر آنها قرار دارد.

حقیقت‌پور با اشاره به بررسی آخرین وضعیت مرزهای جنوب شرقی کشور در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: با رصد و تلاش‌های نیروهای سپاه در مرزهای جنوب شرقی شرارت‌ها در این بخش از مرزهای کشور به حداقل خود رسیده و با تقویت نیروهای سپاه در این حوزه مشکلی نداشته و نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: برخی از افراد غیرمسئول در تمام کسوت‌ها و مسئولیت‌ها مطالبی را در خصوص داعش مطرح می‌کنند که با توجه به ضعف اطلاعاتی آنها این افراد با اظهارات‌شان به روحیه مردم لطمه می‌زنند و ما از این افراد می‌خواهیم در این زمینه دخالت نکنند و اجازه بدهند تا دستگاه‌های مسئول کار خود را انجام داده و اطلاع‌رسانی‌های لازم را داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس