رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید که ما دیده‌ایم که رقبا و دشمنان ما، از برتری خود و متأسفانه باید بگویم بی‌احتیاطی و خوش‌بینی ما، برای استفاده از روش های مدرنِ نفوذ و رسیدن به اهداف سیاسی علیه ما استفاده می‌کنند.

گروه بین‌الملل مشرق- خبرگزاری روسی اسپوتنیک به صحبت‌های ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه درباره استفاده دشمنان این کشور از فناوری اطلاعات برای اهداف سیاسی اشاره کرده و می‌نویسد: پوتین معتقد است تحریم‌های غرب علیه روسیه موجب شده تا این کشور تلاش‌هایش را در جهت توسعه و پیش‌رفت در نرم افزارهای حوزه فناوری اطلاعات افزایش دهد. رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید: "ما دیده‌ایم که رقبا و دشمنان ما، از برتری خود و متأسفانه باید بگویم بی‌احتیاطی و خوش‌بینی ما، برای استفاده از روش های مدرنِ نفوذ و رسیدن به اهداف سیاسی علیه ما استفاده می‌کنند."

از سوی دیگر، "تاس" خبرگزاری دولتی روسیه اخیراً گزارش داد که این کشور به دنبال تلاش کشورهای غربی و به طور خاص آمریکا برای ایجاد آشوب سیاسی در این کشور قرار است طی برنامه‌ای جدید، لیستی از سازمان‌هایی را بررسی خواهد کرد که به "معارضه نرم" علیه کرملین متهم هستند. یکی از 12 سازمان در این لیست، سازمان "بنیادهای جامعه باز" زیرمجموعه "بنیاد سوروس" است که طبق توصیف وبسایتش، به دنبال حمایت از "دموکراسی‌های فعال و کثرت‌گرا با دولت‌های مسئول مقابل شهروندان" است.

نگرانی پوتین از «جنگ نرم» آمریکا در روسیه شدت می گیرد
دشمنان ما، از برتری خود برای استفاده از روش های مدرنِ نفوذ
و رسیدن به اهداف سیاسی علیه ما استفاده می‌کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    علت برجسته این امر در این است که روسیه در مورد تنها و تنها شریک ۱۰۰% مطمئن راهبردی و استراتژیکش که ایران است هیچ گاه صادق نبوده. در حال حاضر یک زنگ خطر بطور همزمان برای ایران و روسیه و در قدم بعدی چین وجود دارد اما ایران و روسیه به لحاظ جعرافیای استراتژیک منطقه خاورمیانه و نقشه جغرافیایی که اسرائیل بدنبال آن است یعنی نیل تا فرات, از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند چرا که با شکستن این دو قدرت منطقه تمام متحدین ایندو در منطقه براحتی فروپاشیده میشوند و با تجزیه آنها غرب و اسرائیل براحتی کنترل همه چیز را میگیرند و خود بخود چین بسیار کوتاه خواهد آمد. اشتباه عمده روسیه بطور تجربی در این بوده که بدست آوردن سودهایی که در معادلات سیاسی مسلمآ کوتاه مدت! بوده از اهمیت بالایی در نگاه کرملین بر خوردار بوده چراکه همیشه یک دام از طرف غرب بوده در معادلات سیاسی پس مسلمآ کوتاه مدت و موقتی بوده و شاید بزرگترین آنها البته تا به امروز آلاسکا بوده در حالیکه داستان شوم نقشه غرب برای روسیه بزرگ در یک دهه آینده بسیار وسیع است و در حقیقت تمام نقشه جغرافیای روسیه را در بر میگیرد. در پی این اشتباهات مکرر اشتباه ثانوی روسیه در این است که حتی در این لحظات بحرانی بجای کمک در تجهیز تسلیحاتی تنها شریک ۱۰۰% موثر خود در منطقه به تسلیحات مدرن استراتژیک با ایران بازی کرده و بروی آن با غرب معاملات سیاسی ناپایدار می کند برای اهدافی که هیچگاه طرف غربی بطور تجربی وفادار به قراداد نبوده چراکه غرب شناخت خوبی از رفتارهای روسیه در طول تاریخ دارند بنابراین این بازی را بارها با روسیه انجام دادند. لذا روسیه باید خود به این درک برسد که نگه داشتن تسلیحات مدرن در خانه هیچگاه یک حفاظ پایدار نمیسازد در حالیکه با اشتراک یک پروژه تیمی با ایران براحتی می توان شاخ این شیطان و نوچه های نجس عربی اش را شکست در غیر اینصورت همانطور که شاهدیم آمریکا قدم به قدم در آسیای مرکزی نفوذ کرده و در حال ورود به داخل روسیه با روشهای نرم است. البته این روش نرم با صورتی مشابه بعد از توافق اتمی اشتباه که امنیت ملی ایران را بخطر می اندازد شدت خواهد گرفت و از برای همین انگلیس در اولین قدم شتاب برای بازگشایی سفارتش را دارد.
  • عارف ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    پوتین شبیه قذافی شده که
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    داعشی ها نیروهای چچنی را دارند میفرستند روسیه تا کارت را یکسره کنند و مسکو را مسلمان کنند. باید زودتر به فکرت میرسید که با داعشی ها بجنگی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس