همزمان با ادامه حملات ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن، انصارالله نیز پایگاه‌های مرزی عربستان را در "جازان" هدف قرار داد. همچنین انصارالله و ارتش یمن تروریست‌های القاعده را در اطراف فرودگاه بین‌المللی عدن محاصره کردند.

به گزارش مشرق، به نقل از شبکه خبری المیادین، منابع نظامی یمنی اعلام کردند که ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله به پیشروی زیادی در اطراف شهر مارب دست یافتند، همچنین با نیروهای وفادار به عبده ربه منصور هادی، رییس جمهور فراری یمن وارد درگیری‌های شدیدی در ورودی‌های التواهی و المعلا در عدن شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله همچنین یک برج مراقبتی در پایگاه الحثیره در منطقه جازان واقع در جنوب عربستان را منفجر کردند.

همچنین ارتش و کمیته‌های مردمی 10 موشک را به پایگاه المعزاب و شش موشک به پایگاه الخوبه در منطقه جازان شلیک کردند.

ارتش یمن و انصارالله، تروریست‌های القاعده را در اطراف فرودگاه بین‌المللی عدن محاصره کرده و همچنین ده‌ها تن از آنها را از پای در آوردند.

انصارالله همچنین تعداد زیادی از تروریست‌های القاعده از جمله یکی از رهبران ارشد آن را به اسارت گرفت.

همزمان با ادامه درگیری‌های خشونت‌آمیز در عدن، جنگنده‌های سعودی نیز مناطق مختلف یمن از جمله مراکزی در استان اب و صعده را هدف قرار دادند که موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها تن شد.

 به گزارش العهد، عربستان رسما به هلاکت یک نظامی خود وابسته به نیروی زمینی در حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامی سعودی در نجران در نزدیکی مرز مشترک با یمن اعتراف کرد.

ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور در پاسخ به تجاوزات مستمر سعودی ها، مواضع نیقه، الشرقه ونهوقه ظهر و موضع نظامی ملحمه در جیزان را با ده ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اوس قاسم ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
    0 0
    خیلی دلم برا مردم مظلوم یمن میسوزه /انشاءالله خدا کمکشون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس