کد خبر 442061
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹

مذاکره کننده ارشد آمریکا در کنفرانسی خبری در وزارت خارجه شرکت کرد.

کنفرانس خبری  شرمن درباره پایان مذاکرات هسته‌ای
به گزارش مشرق، وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا در محل وزارت امور خارجه آمریکا کنفرانسی خبری درباره توافق ایران شرکت کرد.

وی گفت که قطعنامه شماره 1929 شورای امنیت سازمان ملل درباره تحریم تسلیحاتی ایران به دلیل عدم پیروی از محدودیت‌های هسته‌ای اعمال شد و زمانیکه آن موضوع حل شود، تحریم های تسلیحاتی نیز برداشته می شوند.

این مقام ارشد آمریکایی گفت که احتمال خروج نام قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران ایران از فهرست تحریم های سازمان ملل وجود دارد اما اسم سلیمانی تا ابد در لیست آمریکا باقی خواهد ماند.

شرمن گفت که تحریم های سازمان ملل، تحریم های سازمان ملل است و تحریم های آمریکا، تحریم های اعمال شده توسط آمریکا هستند و سازمان ملل نمی تواند به یک کشور بگوید که چه کاری انجام دهد.

وی با اشاره به کره شمالی نیز گفت که توافق با ایران نشان می دهد که می توان از تحریم ها، انزوا بیرون آمد و به شیوه ای مسالمت آمیز به جامعه جهانی ملحق شد.

مذاکره کننده ارشد تیم هسته ای آمریکا همچنین گفت که اوباما به مراتب بیشتر از هر رئیس جمهور دیگری در آمریکا از اسرائیل حمایت کرده است.

شرمن در ادامه افزود که تا زمانیکه ایران آمریکایی های زندانی شده را به کشورشان باز نگرداند، تصور نکنید که کار انجام شده است.

در حال تکمیل...

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    0 0
    یا عوام فریبیه یا اینکه واقعا سوسولن!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس