گروه تکفیری داعش در پیامی فتنه انگیزانه به اهل سنت عربستان، شیعیان را مشرک و مرتد دانسته و قتل آنان را خواستار شده است.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش با انتشار یک فیلم ویدئویی ۲۵ دقیقه‌ای، شیعیان عربستان را به قتل تهدید کرد.

این گروه تکفیری در این فیلم شیعیان منطقه شرقیه عربستان را تهدید به عملیات انتحاری و قتل کرده است.

در این فیلم که از «ولایت حلب» در سوریه تهیه و منتشر شده با عنوان «پیامی به اهل سنت در سرزمین حرمین» منتشر شده چندین تن از اعضای گروه تکفیری داعش، ضمن تبریک و ابراز خوشحالی از برخی عملیات‌های انتحاری که اخیراً در برخی کشورهای عربی از جمله در مساجد شیعیان در کشورهای عربستان، کویت و یمن صورت گرفت به تهدید شیعیان پرداخته‌اند.

یکی از داعشی‌ها در این فیلم با اشاره به حملات انتحاری به مسجد شیعیان در عربستان گفت: در معبد مشرکان رافضی (مساجد شیعیان) مبارزه با توحید و اهل توحید و نشر شرک و یاری حزب شیطان ترویج می‌شود و خدا را سپاس می‌گوییم که آنها را منهدم کرده و در آینده نیز این کار را خواهیم کرد.

داعشی‌ها در این فیلم با به تصویر کشیدن مراسم عزاداری و تجمعات شیعیان عربستان قتل آنان را واجب برشمرده و اهل سنت عربستان را به کشتن شیعیان این کشور تحریک کردند.

یکی دیگر از تروریست‌ها در این فیلم گفت: شیعیان بی‌ایمان و مرتد هستند و ریختن خون آن‌ها واجب است و حتی اموال آنها را نیز می‌توان مصادره کرد. این وظیفه همگان است تا آن‌ها را به قتل رسانید.

جنایتکاران داعش در این پیام با اشاره به ادعای ابن تیمیه که شیعیان خطرناکتر از یهودیان و مسیحیان هستند، اعلام کردند که آنان را در هر جایی که هستند به قتل رساند.

هرچند عربستان سعودی می‌گوید برای حفاظت از مناطق شیعه‌نشین و تأمین امنیت این اقلیت تلاش می‌کند، اما مفتی‌های وهابی وابسته به آل‌سعود همچنان به ترویج افکار ضدشیعی مشغول هستند.

در اثر عملیات انتحاری گروه تروریستی داعش که در مساجد شیعیان در کویت، عربستان و یمن رخ داد دهها تن شهید و مجروح شدند که عاملان آنها از اتباع عربستان بودند.

{$sepehr_album_28787}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    شیعیان عربستان هم می توانند سلاح به دست بگیرند و بلای حزب الله و حزب الله عراق را به سرتان بیاورند.
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    فقط نادانی
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    خدارا صدها هزار مرتبه شکر که این حیوانات درنده انسان نما شیعه را دشمن اصلی خود معرفی می کنند و قطعا این باعث انتشار حقانیت مکتب متعالی تشیع و گرایش حق جویان دنیا به تشیع خواهد شد.پس در انتشار این کلیپ بکوشید
  • امیر ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    متاسفانه تعداد شیعه در عربستان بسیار کم و از نظر قدرت سیاسی بسیار ضعیف هستند
  • سید ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    بسمه تعالی برادران و خواهران شیعه مولایم حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از شما درخواست میکنم برای هلاکت و نابودی تمام دشمنان محمد و آل محمد از جمله عناصر تکفیری داعش ، جبهه النصره ، شباب ، بوکوحرام ، طالبان ، القاعده ، آل سعود ، آل خلیفه ، رژیم صهیونیستی اسرائیل و ... و تقویت نیروهای رزمنده این چند راه را توصیه میکنم 1- خواندن 40 روز زیارت عاشور با صد لعن و صد سلام 2- خواندن دعای 27 از صحیفه سجادیه در قنوت نماز و اماکن متبرکه 3- خواندن نماز استغاثه به حضرت صاحب الامر به شرحی که در مفاتیح الجنان آمده و عرض حاجت به حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه 4- نوشتن عریضه به صاحب الامر و درخواست فرج از خود حضرت میدانید که دعای ایشان مستجاب است و اگر ایشان برای فرج خود دعا کنند لحظه ای تاخیر نخواهد داشت 5- خواندن این ذکر در قنوت نماز « اللهم اشغل الظالمین بالظالمین و جعلنا من بینهم سالمین غانمین 6- کمک مالی به رزمندگان اسلام در تمامی جبهه های حق علیه باطل
  • ناشناس ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    چقدر خرن اینا دیگه
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    فقط تورو خدا عکسهاي اينارو داشته باشين روزش که برسه به طور مخصوص به کله هايشان سلام کنيم . حرومزاده هاي داعشي تاوان اشتباه و خريت پدرانتان را هم خواهيد داد چه برسه به خريت هاي الانتان
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    نه کم نیستند به نظر شما 6 میلیون شیعه کمند
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    مسلمان شیعه نباید این قدر تو سری خور شود که فقط تلفات بدهد بلکه باید به طرز فجیعتری از داعشی ها انها را نابود کنند.
  • مهدی ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    با این قیافه ها شبیه کفتارن بی پدر مادرای وحشی
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    عجب چهره های زیبایی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس