کد خبر 441456
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

18 سفر عتبات عالیات و 110 سفر مشهد مقدس از جمله جوایز برگزیدگان مسابقه پیامکی قدر تا غدیر است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حامد قربانی‌زاده، کارشناس موسسه غدیر‌شناسی با اشاره به طرح قدر تا غدیر اظهار داشت: این طرح در قالب سؤال به صورت پیامک و طی مدت 90 روز به شرکت کنندگان ارسال می‌شود و سؤالات در موضوع ولایت امیر‌المؤمنین و اثبات حقانیت ایشان با توجه اسناد شیعه و سنی است.

وی افزود: این طرح به آموزش تفسیر واژه‌های آیات ولایت می‌پردازد و بیشتر از آیاتی استفاده شده که ناظر به جایگاه و منزلت اولیای الهی و ائمه معصومین و همچنین حقانیت مکتب تشیع و نشر معارف دین هستند و معرفت مسلمانان را نسبت به دین و آموزه‌های قرآنی بیشتر می‌کنند.

این کارشناس موسسه غدیر‌شناسی ادامه داد: این موسسه برای کسانی که می‌خواهند بهره‌مندی بیشتری از محتوای تولیدی طرح قدر تا غدیر داشته باشند،‌ کارگاه‌های آموزشی را به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کنند و در پایان برای کلیه شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام قربانی‌زاده در پایان گفت: علاقه مندان برای عضویت در این طرح بزرگ می‌توانند عدد 1818 را به سامانه پیامکی 30001904 ارسال کنند تا سؤالات برایشان فرستاده شود و از جوایز 18 سفر عتبات عالیات و 110 سفر مشهد مقدس بهره‌مند گردند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس