کد خبر 441230
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

سرمربی و مهاجم پیشین کهکشانی‌ها از ایکر کاسیاس که به پورتو پیوسته است تجلیل و برای او آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش مشرق، با قطعی شدن انتقال ایکر کاسیاس به پورتو، کارلو آنچلوتی، سرمربی پیشین کهکشانی‌ها با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به تجلیل از کاپیتان پیشین رئال مادرید پرداخت.

آنچلوتی که در فصول 14-2013 و 15-2014 هدایت کهکشانی‌ها را بر عهده داشت و در فصل دوم مربیگری‌اش در سانتیاگو برنابئو به دو سال نیمکت‌نشینی کاسیاس در لالیگا پایان داد، در پیام خود نوشته است: کاسیاس، برای تو آرزوی موفقیت دارم. موفق باشی. برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. کاپیتان سربلند باشی.

خاویر هرناندس، مهاجم مکزیکی پیشین رئال مادرید که در پایان فصل، دوران حضور قرضی‌اش در سانتیاگو برنابئو به پایان رسید نیز به تجلیل از کاسیاس پرداخته است.

او نیز در پیامی که در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی قرار داده، نوشته است: برای من مایه افتخار است که می‌توانم بگویم زمانی هم‌تیمی بهترین دروازه‌بان تاریخ باشگاه رئال مادرید بوده‌ام. کاسیاس، برایت آرزوی موفقیت می‌کنم.

خداحافظی کاسیاس از رئال مادرید نه تنها برای رسانه‌های ورزشی اسپانیا بلکه در نقاط مختلفی از دنیا بازتاب داشته است و رسانه‌های مختلفی در سرتاسر جهان از او که 25 سال از دوران بازیگری‌اش را در رئال مادرید سپری کرد به عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ این تیم یاد کرده‌اند.

کاسیاس روز گذشته (دوشنبه) در میان استقبال گسترده هواداران پورتو و رسانه‌ها وارد پرتغال شد تا پای برگه قرارداد دوساله‌اش با نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر این کشور را امضا کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس