کد خبر 441183
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات گفت: ساعت 10:22 دقیقه شب گذشته یک فروند بالگرد در 15 مایلی سکوی ابوذر ناپدید شد و تا به حال از سرنشینان آن اطلاعاتی یافته نشده است.

به گزارش مشرق، مرتضی مرتضوی، مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به سقوط یک فروند بالگرد در دریای خلیج فارس اظهار کرد: یک فروند بالگرد با ظرفیت 5 نفر ساعت 10:22 دقیقه شب گذشته از سکوی ابوذر به سمت بیمارستان بوشهر پرواز کرد که 10 دقیقه بعد از ارتباطش با برج مراقبت قطع شد.

وی افزود: ساعت 12:30 شب گذشته جمعیت هلال احمر از این واقعه خبردار شد و سه تیم دریایی از سازمان امداد و نجات شهرستان‌های گناوه و بوشهر متشکل از 12 غواص برای یافتن سرنشینان این بالگرد به جست‌و‌جو در حدود 20 مایلی شهر بوشهر پرداختند.

مرتضوی ادامه داد: سرنشینان بالگرد علی عزتی خلبان، صفر پایخوان کمک خلبان، خورشید حسینی و رسول شجرات از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران بودند که به دلیل حادثه دیدن یکی از کارکنان شرکت‌ حفاری از سکوی ابوذر به سمت بیمارستان بوشهر در حال عزیمت بودند.

این منبع آئان گفت: قطعات این بالگرد که در اجاره شرکت حفاری است و از نوع آگوستا و شب پرواز بوده و به شرکت هلیکوپتر تارا تعلق دارد، در 15 مایلی سکوی ابوذر یافت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی مسئولیت پیگیری یافتن سرنشینان این بالگرد را بر عهده گرفته که احتمالا شانسی برای زنده یافتن آن‌ها وجود ندارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس