کد خبر 44062
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴

گروهي موسوم به "اتحاد مقابله با ايران هسته اي" در پي ايجاد هراس از ايران هسته اي، شرکت فيات را با اتکا به جنگ تبليغاتي تحت فشار گذاشته است تا مراودات تجاري اش را با ايران قطع کند.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، گروهي واقع در نيويورک آمريکا موسوم به "اتحاد مقابله با ايران هسته اي" در پي جنگ تبليغاتي طولاني مدتش به منظور هراس از ايران هسته اي، در اقدام اخير خود شرکت فيات را تحت فشار گذاشته است تا مراودات تجاري اش را با ايران قطع کند.
"اتحاد عليه ايران هسته‌اي" که پيش از اين با فشار بر افکار عمومي تلاش کرده است تا ايران را به عنوان يک تهديد هسته اي جهاني معرفي کند و شرکت هاي بزرگ را به تحريم اقتصادي ايران واردار کند؛ اين بار خواستار پايان مراوده تجاري شرکت فيات با ايران شد.
اين گروه که وانمود مي کند يک گروه مردمي است؛ گفته است که فيات بايد به ليست آندسته از شرکت‌هاي مسئول که به تجارت با ايران پايان داده‌اند، بپيوندد.
گروه موسوم به "اتحاد مقابله با ايران هسته اي" پيش از اين، علاوه برنصب بيلبوردهاي تبليغاتي عليه ايران و احمدي نژاد، ليستي از تمامي شرکت هاي صنعتي و تجاري و.. که با ايران روابط اقتصادي دارند؛ تهيه و منتشر کرده است و با ارسال نامه هايي براي روساي اين کمپاني ها، از آنها خواسته که مبادلات بازرگاني خود را با ايران قطع کنند تا در نتيجه ي اعمال فشار جهاني بر ايران، احمدي نژاد از ساختن بمب هسته اي دست بردارد(!!!).
در پوستر زير به منظور فشار رواني به شرکت فيات و کشور ايران؛ نوشته شده که نام فيات بر گرفته از عبارت "سرمايه گذاري در فعاليتهاي تروريستي ايران" است و در پايان از آمريکاييها خواسته است تا محصولات فيات را در نيويورک تحريم کنند.
اين پوستر احمدي نژاد را در حالي نشان مي دهد که موشکي که را با کاميون فيات حمل مي کند که بر روي آن نوشته شده "ايران" .
در اين پوستر، احمدي نژاد خطاب به سرجيو مارچيونه، مديرعامل شرکت فيات، مي گويد: ممنون سرجيو بابت فياتي که براي حمل موشک هام دادي. و سرجيو مي گويد: بله، تجارت با ايران خيلي پرسوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس