کد خبر 440465
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

گفتم: یارو الاغش مرده بود، یک عده رفتند به او تسلیت گفتند! و اینکه، هر چی خاک آن مرحوم است، عمر شما باشد و... دیدند یارو خیلی توی فکر فرو رفته! پرسیدند چی شده؟ گفت؛ از شما چه پنهان که من تا حالا نمی‌دانستم الاغ بنده، این همه هوادار داشته است؟!

به گزارش مشرق، کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: سایت خبری آنلاین، متعلق به دو مدیر دولتی، با مشاهده تیتر دیروز کیهان، «ارشمیدس‌وار» بیرون پریده و فریاد «یافتم! یافتم» سر داده‌اند!

گفتم: حالا چه کشفی کرده‌اند؟

گفت: با ذوق‌زدگی نوشته بودند که بعله! بیا و ببین که کیهان در تیتر اول خود بیانات رهبر انقلاب را تحریف کرده است! چون آقا فرموده بودند مبارزه با استکبار تعطیلی ندارد ولی کیهان به جای «استکبار» نوشته است «آمریکا»!

گفتم: در همان بیانات ایشان تاکید شده بود که آمریکا مصداق اتمّ (کامل) استکبار است. حالا چرا این دو مدیر دولتی از هر حرف و سخنی که علیه آمریکا باشد اینطور عصبانی می‌شوند و جیلیز و ویلیز می‌کنند؟!

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: یارو الاغش مرده بود، یک عده رفتند به او تسلیت گفتند! و اینکه، هر چی خاک آن مرحوم است، عمر شما باشد و... دیدند یارو خیلی توی فکر فرو رفته! پرسیدند چی شده؟ گفت؛ از شما چه پنهان که من تا حالا نمی‌دانستم الاغ بنده، این همه هوادار داشته است؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    مردم ایران با امریکا مشکل دارند و توهم رابطه با امریکا شده است نون دونی اقلیتی.... با وجود اینکه همه مردم یک صدا میگویند امریکا دشمن ایران است باز فایده ندارد چون کسی را که خواب است می شود بیدار کرد اما کسی را که خود را به خواب زده است هیهات که بیدار شود و توفیق توبه پیدا کند .
  • محمد ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    به نظر من روزنامه کیهان مصداق برنامه نود در تلویزیون و حتی خیلی بدتر از اونه ...
  • جاوید ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    عشق آمریکا اونها رو کشته!!!!!
  • مرتضیsk ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    چند ساله کیهان می خونی ؟
  • مرتضیsk ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    سایت خبرانلاین صرفاً برای اخبار جهت دار و نشر کامنت های همزبان با خودش تاسیس شده عمراً نظرات مخالف منتشر می کنه و مثل سایت عصرایران ، مشکلاتِ الان جامعه نمی بینه ولی تو دولت قبل یه موج سوار حرفه ایی بود !
  • تهرانی ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    شریعتمداری چند خصوصیت دارد که او را برجسته و ممتاز ساخته : 1- زندانی طاغوت است و پرونده و رگ و ریشه همه بی ریشه ها را می داند و این موضوع بد جوری خود باخته ها و خود فروخته ها و وابستگان به طاغوت را کلافه کرده . 2- رگ و ریشه درست حسابی دارد و تربیت اسلامی و دوری از تعلقات دنیوی دارد و مال اندوز نیست 3- خوش قریحه و خوش ذوق است و اهل مزاح و شوخی و خدای متعال این ویژگی را به کمتر کسی می دهد . 4- مثل خودم که بچه تهرانم و قرار نیست در این دنیا به جائی برسم . قید دنیا را زده ، دلی نترس دارد و در ستیز با دنیا طلبان است .
  • حسین ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    0 0
    رحمت به آن شیری که مادر مکرمشان به آقای شریعتمداری دادند. خدا انشاالله در این راه توفیقشان دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس