کد خبر 439518
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ما قطعا نتیجه بد را قبول نداریم،‌ نتیجه منصفانه و خوب را قبول داریم گفت: در هر حال تیم مذاکره کننده به دنبال این است که در نهایت بتواند نتیجه مطلوبی بگیرد.

به گزارش مشرق، محمد اسماعیل کوثری اظهار کرد: از ابتدا هم معلوم بود که استکبار جهانی با آن روحیه متکبرانه و شیطان صفتی خود حتی اگر به توافق هم برسد در اجرا آنچنان که باید و شاید درست عمل نمی‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین بیان کرد: براساس اخباری که شنیده می‌شود حتی در مواردی که به نتیجه رسیده‌اند دومرتبه آمریکایی‌ها زیر حرف خود می‌زنند به صورتی که مورد قبول خودشان هم قرار نمی‌گیرد .

این نماینده اصولگرای مجلس افزود: ما از یک طرف می‌خواهیم مذاکره نتیجه داشته باشد اما از طرف دیگر می‌بینیم که نمی‌توان به طرف مقابل اطمینان کرد،‌ در هر حال تیم مذاکره کننده ضمن رعایت خطوط قرمز به دنبال این است که در نهایت بتواند نتیجه مطلوبی بگیرد.

کوثری با بیان این که حمایت مردم و مسئولین از تیم مذاکره کننده بسیار موثر است اظهار کرد: ما قطعا نتیجه بد را قبول نداریم،‌ ما نتیجه منصفانه و خوب را قبول داریم؛ آن هم نه براساس این که زیاده خواهی کنیم بلکه براساس منطقی که در پشت آن وجود دارد، می پذیریم.

وی با تاکید بر این که انرژی هسته‌ای حق مردم است، گفت: کسانی که عضو آژانس باشند می‌توانند دارای انرژی هسته ای صلح آمیز باشند این یک طرف قضیه است از طرف دیگر هم تحریم‌ها باید برداشته شود و هم این که اجازه نمی دهیم از مراکز نظامی ما بازدید یا از دانشمندان ما بخواهند بازجویی کنند و همه این موارد حساب و کتابی دارد که قطعا و یقینا در این مساله کوتاه نخواهیم آمد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس