کد خبر 438802
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹

مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا از حواشی که درباره زندگی خصوصی او در کشورش شکل گرفته ناراضی است.

به گزارش مشرق، نیمار از رسانه‌های کشورش به خاطر جنجال‌هایی که درباره زندگی خصوصی وی می‌سازند، انتقاد کرد. به تازگی فیلمی از نیمار منتشر شده است که او را در حال خوش‌گذرانی شبانه با دوستانش نشان می‌دهد. نیمار می‌گوید انتشار این کلیپ ویدئویی که به نظر می‌رسد او را در یک جشن خانگی و در حالتی غیرعادی نشان می‌دهد، صرفاً این واقعیت را ثابت می‌کند که او در کشور خود نمی‌تواند آسایش داشته باشد.

نیمار 23 ساله به خاطر رفتارهایش از سوی برخی مفسران فوتبال در برزیل مورد انتقاد واقع شده است به خصوص که جنجال جدید پیرامون او مدت کوتاهی پس از محرومیت چهار جلسه‌ای وی از همراهی تیم ملی برزیل به خاطر درگیری‌اش با بازیکنان تیم ملی کلمبیا در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا شکل گرفته است.

نیمار اما تنها به این وجه از قضیه توجه دارد که در برزیل حریم خصوصی زندگی او نادیده گرفته می‌شود.

نیمار به خبرنگاران گفت: این هم از بدشانسی من است که کسی به میهمانی دعوت شده بود که هیچ رابطه و نسبتی با من نداشت. من با دوستانم در تعطیلات بودم که این اتفاق رخ داد. من در خانه‌ام هم دیگر نمی‌توانم آسایش داشته باشم و هر روز بدتر از دیروز می‌شود.

محرومیتی که به خاطر جنجال‌آفرینی نیمار در دقایق پایانی بازی برزیل و کلمبیا و پس از آن درگیری با داور در تونل منتهی به رختکن‌های ورزشگاه برای او در نظر گرفته شد، او را دو جلسه دیگر از همراهی سلسائو باز می‌دارد که این محرومیت در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 اعمال می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس