کد خبر 438705
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

گروه تروریستی بین المللی جبهه النصره (شعبه رسمی القاعده در سوریه) به تبعیت از گروه رقیب داعش اقدام به انتشار نشریه ای به زبان انگلیسی کرده است.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی جبهه النصره (شعبه رسمی القاعده در سوریه) به تبعیت از گروه رقیب داعش اقدام به انتشار نشریه ای به زبان انگلیسی کرده است. این نشریه با نام "الرساله" به زبان انگلیسی منتشر شده و دارای کیفیت بسیار بالای گرافیکی و محتوایی شامل مصاحبه با "ابوسلطان الجزراوی" فرمانده نظامی و "عبدالله المحیسنی" مسئول به اصطاح شرعی این گروه به همراه شرح جزییاتی از عملیات اخیر القاعده برای اشغال استان ادلب با عنوان "معرکه پیروزی (النصر)" می باشد.

انتشار نشریه القاعده در سوریه+تصاویر

لازم به ذکر است که انتشار نشریه الرساله از سوی القاعده در سوریه، به تقلید از اقدام مشابه گروه تروریستی تکفیری داعش (مورد حمایت ترکیه) در انتشار نشریه ای با عنوان "دابق" صورت گرفته است. گروه تروریستی القاعده دوماه پیش با هدایت مستقیم اتاق عملیات مشترک عربستان سعودی، قطر و ترکیه عملیات وسیعی را برای اشغال کامل ادلب انجام داد که با موفقیت کامل همراه بوده است. گفته می شود که این گروه قصد دارد تا ادلب را به مرکز امارت اسلامی خود مشابه اقدام داعش در تبدیل استان رقه به مرکز خلافت موهوم این گروه تبدیل نماید.
انتشار نشریه القاعده در سوریه+تصاویر

انتشار نشریه القاعده در سوریه+تصاویر

انتشار نشریه القاعده در سوریه+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس