کد خبر 437878
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

تغییر تاکتیک بازی کهکشانی‌ها توسط رافا بنیتس ممکن است برای مهاجم فرانسوی رئال فرصت چندان جهت حضور در ترکیب اصلی تیم باقی نگذارد.

به گزارش مشرق، نشریه آس اسپانیا نوشته است که تصمیم رافائل بنیتس، سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید برای تبدیل کردن کریستیانو رونالدو به یک مهاجم نوک در ترکیب کهکشانی‌ها، کریم بنزما را به یک مهاجم نیمکت‌نشین در این تیم تبدیل خواهد کرد و ممکن است او را به فکر خروج از سانتیاگو برنابئو بیندازد.

بنزما از دو فصل پیش که گونسالو ایگواین رئال مادرید را به مقصد ناپولی ترک کرد، مهاجم نوک بی‌چون‌و‌چرای رئال مادرید بوده است، اما با تغییراتی که در کادر فنی صورت گرفته و روی کار آمدن بنیتسی که معتقد است شایستگی رونالدو برای ایفای نقش به عنوان تمام‌کننده حملات تیم بیشتر است، بنزما باید انتظار آغاز دوباره دوران نیمکت‌نشینی‌اش را داشته باشد، چرا که سیستم مورد علاقه بنیتس (1-3-2-4) نیز جایی برای او جهت ایفای نقش به عنوان مهاجم دوم باقی نمی‌گذارد.

بنزما تا سال 2019 با رئال مادرید قرارداد دارد، اما شرایط جدید تیم ممکن است این بازیکن 27 ساله را پس از شش فصل حضور در سانتیاگو برنابئو به ترک باشگاه مجاب کند و با توجه به آمار نه چندان جالبش برای گلزنی (0.48 گل در هر بازی) چندان بعید هم به نظر نمی‌رسد که رئالی‌ها با جدایی او مخالفت کنند.

با نزدیک شدن بنزما به درهای خروجی سانتیاگو برنابئو، حالا از چند تیم به عنوان مشتریان او نام برده می‌شود که آرسنال جزو آنهاست. آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی توپچی‌ها همیشه جزو تحسین‌کنندگان بنزما بوده است و اکنون سایت کلوب‌کال گزارش کرده است که آرسنال می‌خواهد برای خرید بنزما پیشنهادی 25 میلیون یورویی به رئال بدهد که تقریباً 11 میلیون یورو کمتر از رقمی است که مادریدی‌ها برای خرید او از لیون پرداختند.

پاری‌سن‌ژرمن هم جزو مشتریان بنزماست. محدودیت‌های قانون بازی جوانمردانه مالی که پیش از این دست پاریسی‌ها را برای خرید بازیکن بسته بود، برداشته شده است و آنها می‌توانند یک بازیکن بومی را به فهرست بازیکنان بومی خود اضافه کنند که این، یک امتیاز بزرگ برای آنها محسوب می‌شود به خصوص که احتمال دارد زلاتان ابراهیموویچ پارک‌‌دو‌پرنس را در آینده‌ای نه چندان دور ترک کند.

منچستریونایتد را هم می‌توان جزو مشتریان بنزما به شمار آورد و این خبری است که نشریه «منچستر ایوینینگ‌نیوز» آن را در ماه ژوئن اعلام و فاش کرد که اد وودوارد، مدیراجرایی شیاطین سرخ با مدیر برنامه‌های بنزما دیدار کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس