طبق ادعای سرمربی رئال‌مادرید، دو ستاره فاز تهاجمی تیم هرگز از یک پست خاص برای بازی در فصل آینده حرف نزده‌اند.

به گزارش مشرق، رافائل بنیتس، سرمربی رئال‌مادرید اعلام کرد گرت بیل و کریس رونالدو برای بازی در پستی خاص در فصل آینده اصراری ندارند.


در 1-3-2-4 احتمالی سرمربی سابق ناپولی، بیل در مرکز خط حمله  خواهد بود و بنزما هم یکی از 3 بازیکن پشت سر او محسوب می‌شود.


بنیتس اما فلسفه خاص خود را دارد:« در مراسم معارفه‌ام هم گفتم میزان تاثیرگذاری بازیکنان با بازیشان در زمین مشخص می‌شود و بس.وقتی بازیکنان تهاجمی در اختیار داریم، چاره‌ای غیر از بازی هجومی باقی نمی‌ماند.همیشه باید مرزی بین شیوه بازی بازیکنان و سیستم تیم قائل شوید.»


سرمربی لیورپول قهرمان فصل 2005-1004 لیگ‌قهرمانان، درباره جمله آخرش توضیحات بیشتری داد:«عده زیادی سیستم را مترادف با شیوه بازی یک تیم می‌دانند اما این اصلا درست نیست.شیوه ما، بازی تهاجمی، تصاحب توپ تا جای ممکن، انتقال سریع توپ، برقراری تعادل بین فازهای دفاعی و تهاجمی و تطابق سریع با تغییر سیستم در مواقع لزوم است.در درجه اول  درصدد تحمیل شیوه بازی خودمان خواهیم بود اما اگر این شیوه کارایی نداشت به گزینه‌های جایگزین فکرخواهیم کرد.بین شیوه تهاجمی ما با سیستمی که بازیکنان را در نقاط مختلف زمین قرار می‌دهد، تفاوت وجود دارد.»


رافا در ادامه از سیاست‌هایش حرف زد:« مبنای کاری من، تعامل با بازیکنان از دقیقه اول هر بازی است.قصد بارور ساختن هر چه بیشتر توانایی‌های بازیکنانی که خودشان را به من اثبات کرده‌اند، دارم.بیشتر دوست دارم گوش بدهم و مشکلات را بیابم. به نظرم مشکل تیم سال گذشته رئال مادرید، عدم تطابق بین خواسته‌ها و واقعیات عرضه شده در زمین بود. بعد از مدت‌ها صحبت با اعضتی تیم، حالا با نهایت توان برای موفقیت باشگاه و خودمان تلاش خواهیم کرد.»


سرمربی رئال‌مادرید در پایان بازهم از تعامل حرف زد:« قبل از هر تمرین با همه بازیکنان ازجمله مصدومان تیم در ارتباط هستم.با هم تمرین می‌کنیم و من براساس یافته‌ها تصمیم می‌گیرم.هیچ یک از بازیکنان از رونالدو گرفته تا بیل نگفته‌اند که مایل به بازی در پستی خاص هستند چون اساسا هنوز سیستم پایه ما انتخاب نشده است. شیوه شخصی من گرفتن بهترین بازی از بازیکنانم است.اعضای رئال برای ارائه بهترین نمایش ممکن، باید احساس راحتی و آرامش داشته باشند.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس