کد خبر 436463
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

سرمربی رئال مادرید از هیئت مدیره این باشگاه خواسته تا مهاجم ۳۰ ساله یوونتوس را به خدمت بگیرند.

تقاضای بنیتس از سران رئال برای خرید یورنته
به گزارش مشرق، یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی گزارش داد، رافائل بنیتس برای تقویت خط حمله تیمش به دنبال یک مهاجم نوک است و به همین منظور از سران این باشگاه خواسته تا فرناندو یورنته را از یوونتوس به خدمت بگیرند.

یورنته 30 ساله هم که در بیشتر دیدارهای فصل گذشته ذخیره آلوارو موراتا بوده، ظاهراً از این موضوع مطلع است و بدش نمی‌آید که چمدان‌هایش را ببندد و راهی پایتخت اسپانیا شود و شانس خود را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال در رقابت با کریم بنزما امتحان کند.

با پایان یافتن قرارداد قرضی یک ساله چیچارتیو با کهکشانی‌ها حالا رافائل بنیتس در رئال مادرید تنها یک مهاجم نوک به نام بنزما دارد، چون کریستیانو رونالدو و گرث بیل بیشتر به عنوان بال - مهاجم بازی می‌کنند و ویژگی‌های متفاوتی دارند. از این رو سرمربی پیشین ناپولی از سران باشگاه رئال مادرید خواسته تا مهاجم اسپانیایی بانوی پیر را به خدمت بگیرند که خصوصیات متفاوتی نسبت به بنزما دارد.

با قد یک متر و 95 سانتیمتری، یورنته در نبردهای هوایی نسبت به دیگر بازیکنان برتری دارد و این را زمانی که در اتلتیک بیلبائو بود به نمایش گذاشت و در چهار فصل آخر حضورش در این تیم اسپانیایی 89 گل به ثمر رساند. بد نیست بدانید فرناندو در دوران حرفه‌ای خود هفت گل به رئال مادرید زده است.

براساس گزارش روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت»، یورنته که هنوز دو سال از قرارداد فعلی‌اش با قهرمان ایتالیا باقی مانده است، جایی که سالانه 4.5 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند، مورد توجه تیم میلان هم هست.

با توجه به اینکه یوونتوس به تازگی ماریو ماندزوکیچ را از اتلتیکومادرید به خدمت گرفته است، به نظر می‌رسد با توجه به تعدد مهاجمان بیانکونری، فرناندو یورنته پیشنهادهای خود را با جدیت بیشتری بررسی کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس