کد خبر 435578
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: فرد اسیدپاش در شهرستان خوی دستگیر شد.

 به گزارش مشرق، سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، افزود: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری منجر به اسید پاشی، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس شهرستان خوی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از حضور ماموران پلیس در محل، زنی مدعی شد که همسر سابق وی به علت اختلافات قبلی ضمن انجام اسیدپاشی بر روی وی، فرزند پسرش را نیز با شلیک یک تیر فشنگ اسلحه شکاری مصدوم کرده و از محل متواری شده است.

سردار اصلانی اظهار کرد: ماموران این شهرستان بلافاصله با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس متهم را در مخفیگاهش شناسایی و برای پیشگیری از عمل خودزنی با انجام عملیات روانی دستگیر کردند.

وی گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه شکاری با 10 عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به اعمال ارتکابی اعتراف و هدف خود را انتقام جویی اعلام کرد.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شد.

سردار اصلانی همچنین گفت: برقراری امنیت و حفظ آن یکی از دغدغه ها و مطالبات به حق مردم است و پلیس نیز قاطعانه با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و شرارت برابر قانون برخورد خواهد کرد.
شهرستان خوی با 354 هزار نفر جمعیت در 136 کیلومتری شمال ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی واقع شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خویلو ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    شهرستان خوی قطب تولید عسل،تخم آفتابگردان،تخم کدو،آلبالو،گیلاس میباشد،حالا چطور نمیشناسینش؟ شهرستان خوی با وجود قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم تنها راه مرزی نزدیک به کشور ترکیه است. بدبختی اینجاس که نه منطقه آزاد تجاری شدیم و نه جاده گذرگاه مرزی رازی آسفالت شده!!!!! یکم به خوی برسین :|

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس