کد خبر 441998
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

گروهی ناشناس با سرنگ به سمت لباس سه زن در بوکان کردستان اسیدپاشی کردند.

به گزارش مشرق، فرماندار بوکان جزئیات اسیدپاشی‌های سه‌شنبه شب گذشته در بلوار کردستان این شهر را اعلام کرد.

«جمال خسروی» گفت: ساعت یک بامداد زن 51 ساله‌ای با مرکز 110 تماس گرفته و اعلام کرد که در هنگام پیاده روی به همراه اعضای خانواده‌اش، مانتواش از ناحیه پشت به پایین سوراخ سوراخ شده است.

وی افزود: این زن به 110 گفت که احساس می‌کند با پاشیدن اسید مانتویش به این وضعیت درآمده است. خسروی در ادامه گفت: چند دقیقه بعد از این تماس، زنی 31 ساله با 110 تماس گرفته و اتفاقی را به همین صورت که برایش در بلوار کردستان اتفاق افتاده بود، گزارش داد.

فرماندار بوکان اظهار داشت: در همان ساعت نیز زن 28 ساله دیگری که متصدی لباس فروشی است و از ناحیه آرنج احساس سوختگی می‌کند، با 110 تماس می‌گیرد و از حادثه پاشیدن اسید در بلوار کردستان روی آرنجش خبر می‌دهد.

وی در ادامه افزود: این زن بعد از احساس سوختگی در آرنج دستش به عقب بر می‌گردد و مردی را می‌بیند که با عجله سوار یک خودرو شده است.

 خسروی در ادامه تصریح کرد: در جلسه‌ای که در نخستین ساعات وقت اداری چهارشنبه تشکیل شد، پلیس بوکان به عمدی بودن این اسیدپاشی‌ها تأکیدکرده و احتمال داد از طریق سرنگ این عمل صورت گرفته است. وی خاطرنشان کرد: احتمالاً این عمل با هدف ایجاد رعب در میان مردمی که در بازاری که در بلوار کردستان تشکیل می‌شود حضور پیدا می‌کنند، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر در کنار بررسی فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته محل حادثه، از سه زنی که در این حادثه هدف قرار گرفته‌اند در حال گرفتن جزئیات دقیق حادثه هستیم تا در کمترین زمان ممکن عامل یا عاملان این حادثه شناسایی و دستگیر شوند.

فرماندار بوکان در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون امنیت کامل در شهر و محل حادثه به مانند روزهای قبل برقرار است.

منبع : روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • lمحمد ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    اعدام فقط اعدام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس