کد خبر 435187
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی: هم اکنون پرداخت از یک میلیون تومان آغاز شده است و به تدریج افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق، محمدرضا موفق مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی با اشاره به انحلال این موسسه طی سال گذشته افزود: هم اکنون اموال و دارایی‌های موسسه میزان در اختیار هیات تصفیه قرار گرفته است و پرداخت بدهی از رقم کم آغاز شده و به تدریج ارقام افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه یک صد میلیارد تومان از سپرده موسسه میزان در اختیار این هیات قرار گرفته است، ادامه داد: هم اکنون پرداخت از یک میلیون تومان آغاز شده است و به تدریج افزایش می‌یابد. برابر لیست موجود در این موسسه، به سپرده گذاران اعلام می‌شود تا نزد شعبه مرکزی بانک صادرات مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پرداخت سپردهای مردم چه زمانی به پایان می‌رسد، بیان کرد: در حقیقت هم اکنون بازار مسکن راکد است و مشکل در فروش زمین‌های این موسسه وجود دارد، اما تراز این موسسه مثبت است و اموال آن نسبت به سپرده‌های گذاشته شده بیشتر است و وجوه مردم حتما پرداخت خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص پرداخت سود سپرده‌ها تصریح کرد: آخرین مهلت پرداخت سود تا تاریخ یکم بهمن سال گذشته بوده اما پیگیری‌ها در حال انجام است تا پرداخت سود تا زمان انحلال این موسسه انجام شود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرضیه خراز ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    با سلام. آیا پرداخت پول مالباختگان موسسه المیزان شروع شده است.وکی پایان می یابد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس