کد خبر 434765
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

کارشناس حلال اداره کل غذا، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از تدابیری برای فرآوردهای حرام در شوینده‌ها خبر داد و گفت: محصولات آرایشی بهداشتی وارداتی مشمول بررسی حلیت شدند.

 به گزارش مشرق، سیروس بلندنظر با اشاره به اینکه برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی با هدف نظارت دقیق بر حلیت آنها مشمول بررسی حلیت شدند، عنوان کرد: برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی با هدف نظارت دقیق بر حلیت آنها مشمول بررسی حلیت شدند.

وی ادامه داد: انواع دهانشویه‌ها، خمیر دندان (حاوی الکل یا مواد حیوانی نظیر ژلاتین، گلیسیرین و استئارات منیزیم) از جمله  محصولاتی هستند که مشمول بررسی حلیت شدند.

بلندنظر خاطرنشان کرد: هدف این موضوع، جلوگیری از ورود مواد اولیه و محصولات حرام به کشور است.

سازمان غذا و دارو اعلام کرده است که محصولات غذایی به‌خاطر منشأ دامی یا الکل که حائز اهمیت بوده است نیز از سال‌های گذشته مشمول این قانون بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 0
    محصولات ژلاتینی که در کشورهای دشمن استفاده میشود احتمال زیاد از استخوان خوک یا گراز تهیه میشود و در کشور کمونیستی کوبا و چین و روسیه و کره هم احتمال زیاد از استخوان سگ و سایر نجاسات استفاده شود. لازم است موضوع شکلات های اصیل وارداتی و تجهیزات پزشکی و کپسولهای دارویی بررسی شود وگرنه گناه استفاده از محصولات حرام بر بالاترین مقام می افتد و چون مسئولیت در برابر خدا اجر و عذاب بیشتری دارد از اینرو باعث افزایش سیئات میشود و وزیر یا مافوق به جای بهشت رفتن به ناگاه به جهنم میرود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس