کد خبر 434480
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

ماموران پلیس پایتخت موفق شدند در یک عملیات از قبل طراحی شده، محموله‌ای از مواد مخدر را که به طرز ماهرانه در دینام برق بزرگی جاسازی شده بود، کشف کنند.

 به گزارش مشرق، سرگرد خلیل لطفی رئیس کلانتری 208 پایانه تهران جنوب، با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر جاسازی شده در دینام برق اظهار داشت: به دنبال گزارشاتی مبنی بر قصد جابجایی مقادیری مواد مخدر در پوشش حمل لوازم برقی و تجهیزات صنعتی از پایانه مسافربری جنوب، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به کلانتری 208 پایانه جنوب ارجاع شد.

رئیس کلانتری 208 پایانه تهران جنوب ادامه داد: با تحقیقات ماموران این کلانتری مشخص شد چند روز پیش، 4 عدد دینام برق از مبدا شهرستان سرباز به مقصد تهران ارسال شده که قاچاقچیان مواد مخدر با جاسازی مقادیری حشیش، قصد انتقال این مواد به تهران را دارند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس دریافتند که این محموله از طریق 4 اتوبوس مسافری مجزا در حال انتقال به تهران است که با توجه به این اطلاعات، یک تیم عملیاتی وارد عمل شدند و با زیرنظر گرفتن محموله‌های باری در این ترمینال، توانستند یکی زا دینام‌ها را کشف کنند.

لطفی گفت: پس از کشف این دینام و باز کردن آن، ماموران موفق شدند تعداد 4 بسته مواد مخدر به وزن 12 کیلو و 370 گرم از نوع حشیش را که به طور حرفه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

رئیس کلانتری 208 پایانه جنوب با بیان اینکه ماموران پلیس در ادامه اقدامات خود موفق به دستگیری فردی که قصد تحویل این مواد را داشت، افزود: به دنبال یک قرار صوری و دستگیری متهم، وی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس