کد خبر 226709
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸

فرمانده پلیس شهریار از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر خبر داد که برای جا‌به‌جایی مواد از شیوه‌ای عجیب استفاده می‌کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمدرضا مطیعی اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در سراسر کشور برخورد قاطع با سوداگران مرگ و افرادی که برای کسب منافع مالی دست به منحرف کردن جوانان و نوجوانان کشورمان می‌زنند، است.

وی تصریح کرد: در شهرستان شهریار نیز بخش مهمی از توان پلیس برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر صرف شده و به فضل الهی دستاوردهای بسیار خوبی نیز در این زمینه داشته‌ایم و افتخار می‌کنیم که ماموران هوشیار پلیس عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده‌‌اند.

فرمانده پلیس شهرستان شهریار افزود: در آخرین عملیات، ماموران کلانتری منطقه 11 هنگام گشتزنی به سرنشینان یک دستگاه تندر 90 مشکوک شده و بلافاصله این خودرو را متوقف کردند.

مطیعی ادامه داد: پس از توقف خودروی فوق و بازجویی‌های اولیه از سرنشینان آن، ماموران پلیس به صحبت‌های آن‌ها مشکوک شده و با هوشیاری اقدام به بازدید از خودرو کردند.

وی بیان داشت: پس از بازدید‌ و بازرسی خودرو ماموران کلانتری منطقه 11 شهریار به چند بسته نوشابه خانواده مشکوک شده و با بررسی‌های بیشتر دریافتند که به طرز ماهرانه‌ای حدود 24 کیلو و 500 گرم تریاک در قوطی‌های نوشابه خانواده جاسازی شده است.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: هوشیاری پلیس در این ماموریت منجر به کشف این میزان مواد مخدر از نوع تریاک که در هشت قوطی نوشابه خانواده جاسازی شده بود، گردید.

مطیعی افزود: سه قاچاقچی که همراه محموله فوق دستگیر شدند، برای بررسی‌های بیشتر در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان تاکید کرد: مبارزه پلیس به ویژه در شهرستان شهریار با سوداگران مرگ و افرادی که به هر دلیل و به هر میزانی اقدام به جابه‌جایی فروش و مصرف مواد مخدر می‌کنند، بی‌وقفه و قاطع است و نیروی انتظامی از تمام توان خود برای حفاظت از امنیت شهروندان و سلامت جوانان در این راه استفاده می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس