کد خبر 434388
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۰

گروه تروریستی انصار الشریعه وابسته به القاعده اعلام کرد: از امروز کار تخریب گنبدهای مساجد شهر المکلا و شهرهای استان حضرموت یمن آغاز شد.

به گزارش مشرق، به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری الحیاد نت، گروه تروریستی القاعده روز گذشته نیز اعلام کرد که عملیات تخریب گنبدهای مساجد فردا از قبه شیخان السقاف مسجد نور ،مقبره علویه بنت عبود مسجد عمر در شهر المکلا و گنبد المحجوب مسجد بازرعه در منطقه السلام این شهر آغاز می شود.

این در حالی است که نیروهای مقاومت مردمی یمن متشکل از ارتش و کمیته های مردمی در مناطق مختلف یمن با تروریست های القاعده درگیر هستند.

گروه تروریستی القاعده پس از تجاوز عربستان به یمن و ارسال مستقیم سلاح و تروریست به آن از سوی عربستان قوت گرفته، شهر المکلا و چند منطقه دیگر استان حضرموت را به اشغال خود درآورده است.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان به همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای آن کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.

بر اثر این حملات تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و خانه های مردم یمن ویران و هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته و یا مجروح شده اند.

رژیم عربستان که با اهداف خاصی از جمله بازگرداندن رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به حکومت صنعا، این جنگ را با فریب اذهان عمومی آغاز کرد، اکنون در باتلاق یمن گرفتار شده و به هیچ کدام از خواسته های خود نرسیده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس