متقاضی خرید سهام باشگاه ملوان گفت: وزارت ورزش از من برای همکاری با استقلال و پرسپولیس دعوت کرد اما من این دعوت را نپذیرفتم.

به گزارش مشرق، جواد شهبازی در مورد خرید سهام باشگاه ملوان گفت: عصر گذشته جلسه‌ای با مسئولان شهر انزلی داشتیم. هر دو طرف صحبت‌های یکدیگر را شنیدیم و من در انتظار تصمیم‌گیری مسئولان شهری هستم تا اگر قسمت بود در خدمت این شهر و تیم ملوان باشم.

وی در مورد اینکه چرا برای سرمایه‌گذاری در فوتبالی که سود ده نیست اقدام کرده گفت: من خودم فوتبالیست بودم در تیم‌های بانک ملی عقاب و... بازی کردم برنامه کاملی هم برای تبدیل باشگاه ملوان به بنگاه اقتصادی دارم و حداقل برای 4 -5 سال آینده به فکر سوددهی نیستم. حضور در فوتبال هم به نوعی یک جور کار دلی است.

شهبازی در مورد اینکه پول سرمایه‌گذاری در فوتبال را از کجا می‌آورد گفت: من در ترکیه زندگی می‌کنم دکترای مدیریت در ورزش و مدرک فوق لیسانس معدن دارم و معدن دار هستم چند معدن فعال در ایران دارم و در دبی و مالزی شرکت دارم و با وزارت نفت هم همکاری‌هایی انجام می‌دهم.

خریدار باشگاه ملوان در مورد اینکه ظاهرا پیشنهاد شده که شما و خریدار دیگر ملوان سهام را به صورت مساوی در اختیار بگیرید گفت: من این پیشنهاد را قبول نمی‌کنم یا 70درصد از سهام باشگاه ملوان را می‌خواهم و یا همکاری نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه رقیب او برای خرید ملوان صحبت از حضور علی دایی در این باشگاه کرده گفت: من هنوز با مسئولان شهری به نتیجه نرسیده‌ام پس بهتر است در مورد کادر فنی صحبت نکنم در مورد خبری که گفتید خبری ندارم.

شهبازی در مورد اینکه چرا با سرمایه‌ای که دارد برای خرید پرسپولیس و استقلال اقدام نکرد گفت: وزارت ورزش به من پیشنهاد داد و برای همکاری با این در باشگاه دعوت شدم اما ترجیح می‌دهم در یک شهر کوچک‌تر و با یک تیم بهتر کارم را آغاز کنم به نظر من پرسپولیس و استقلال سیاسی هستند.

وی در مورد اینکه وزارت ورزش به چه عنوانی او را برای همکاری با استقلال و پرسپولیس دعوت کرد گفت: من را به عنوان مستاجر برای این دو باشگاه دعوت کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس