بازیکن فصل گذشته پرسپولیس گفت: شاید فصل آینده با علی دایی به ملوان یا راه آهن بروم.

به گزارش مشرق، علیرضا آستانی در مورد علت جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: فصل گذشته علی آقا( دایی) من را از شهرداری اردبیل به پرسپولیس آورد اما بعد از جدایی او از تیم با ما خیلی بد رفتاری کردند. فکر می‌کردند با پارتی‌بازی به پرسپولیس آمده‌ام در حالیکه علی آقا اصلا اهل این رفتارها نیست و بر اساس فوتبال من را انتخاب کرد.

وی در مورد دریافت رضایت‌نامه‌اش از باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادم با این باشگاه 20 میلیون تومان بود که در کل 8 میلیون تومان به من پرداخت شد و 12 میلیون توان دیگرش را هم پرسپولیس نداد بعد از جدایی دایی از باشگاه یک هزار تومانی هم به من ندادند. پدرم دو روز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا آخر سرتوانست رضایت‌نامه‌ام را بگیرد. تازه باشگاه می‌خواست برای صدور رضایت نامه پول هم بگیرد! به هر حال حسین عبدی لطف کرد و در نهایت رضایت‌نامه‌ام را صادر کرد.

آستانی در مورد اینکه فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد، گفت: من حاضرم برای علی آقا مجانی بازی کنم او خیلی مرد است هر جا دایی باشد می‌روم شاید راه آهن شاید ملوان، تا دوشنبه وضعیت راه آهن مشخص می‌شود. اگر هم علی آقا ما را نخواست به لیگ یک می‌روم. در پرسپولیس با من خیلی بد رفتاری شد اما عیبی ندارد فوتبال ادامه دارد من 19 سال بیشتر ندارم و هنوز جوان هستم البته فصل گذشته در فهرست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس بودم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس