کد خبر 433743
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

فرماندار شهرستان دیر گفت: در پی آتش سوزی در یکی از شناورهای صیادی در اسکله بندر دیر آتش به دیگر لنج‌ها و اسکه سرایت کرد و اکنون ۱۵ لنج دچار آتش سوزی شده و بخشی از اسکله دیر نیز طعمه حریق شده است.

به گزارش مشرق، حمزه اعتماد با بیان اینکه ساعت 15 و 30 دقیقه بعد از ظهر امروز آتش سوزی در اسکله بندر دیر آغاز شد اظهار داشت: اکنون برای مهار آتش 8 تیم‌ آتش‌نشانی از نقاط بنک، کنگان، دوراهک و پارس جنوبی اعزام شده‌اند ولی تلاش آنان تاکنون در مهار آتش اثری نداشته است.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 15 شناور در آتش سوخته‌اند گفت: آتش سوزی از یک فروند لنج صیادی آغاز شد که به سبب وزش باد به دیگر شناورها سرایت کرد و با توجه به جنس بدنه موتور لنج‌ها که فایبرگلاس است مهار آتش قدری با مشکل مواجه کرده است.

فرماندار دیر با بیان اینکه پیش بینی می‌شود آتش  تا یک ساعت دیگر مهار شود افزود: برای مهار این آتش نیاز به ماشین‌های آتش نشانی با تجهیزات مدرن است که در تلاش هستیم این گروه به دیگر تیم‌های مهار آتش سوزی افزوده شود.

وی از اعزام شناور آتش خوار خبرداد و گفت: یدک‌کش آتش‌خوار عسلویه در حال اعزام به دیر است که امیدواریم آتش مهار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    آتش سوزی موقعی خاموش می شود که چیزی برای سوختن نباشد . دفاع غیر عامل باید توانش در مواجهه با این تهدید ها چند برابر گردد و تنها به نیروهای آتش نشانی اکتفا نکرد .
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    بنظرم همه اتش سوزی ها خرابکاری است چرا مسعولان متوجه نیستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس