کد خبر 434230
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 20 تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی درپی وقوع حریق در پارکینگ این ساختمان خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت 2:25 بامداد امروز وقوع حریق یک دستگاه سواری پژو 206 در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه 11 واحدی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان نبرد، خیابان مسلم جنوبی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق درپی آتش‌گرفتن یک دستگاه سواری پژو 206 در پارکینگ این ساختمان رخ داده و در پی آن دود زیادی طبقات ساختمان را فراگرفته و منجر به محبوس شدن شماری از ساکنان آن شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان بطور همزمان عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: با تلاش ماموران آتش‌نشانی 20 نفر که در طبقات این ساختمان محبوس شده بودند نجات پیدا کردند که هفت تن از آنان شامل شش زن و یک مرد دچار دودزدگی و شوک‌زده بودند که توسط اورژانس مداوا شدند.

ملکی ادامه داد: گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز سه خودرو از جمله دو دستگاه 206 و یک دستگاه L90 را قبل از سرایت آتش از پارکینگ خارج کرده و شعله‌های آتش را نیز به طور کامل مهار و اطفا کردند.

به گفته وی آتش‌نشانان در ساعت 3:12 به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس