مخترع تلفن همراه معتقد است در آینده همه مردم تلفن‌هایشان را در بدن خود خواهند کاشت و این تلفن‌ها دستیاران فوق‌العاده هوشمند آن‌ها در انجام کارهای روزانه و همچنین کارهای بسیار پیچیده خواهند بود.

به گزارش مشرق، مخترع تلفن همراه پیش‌بینی می‌کند که روزی به جای در دست گرفتن تلفن‌های هوشمند، مردم یک رایانه پیشرفته را در کنار گوش خود و زیر پوست خواهند کاشت که تماما به‌وسیله ذهن کنترل می‌شود. او همچنین فکر می‌کند که اپلیکیشن‌های حال حاضر تلفن‌های هوشمند چندان کاربردی نیستند!

وب‌سایت مادربورد در مصاحبه‌ای با مارتی کوپر 89 ساله، سازنده اولین تلفن همراه قابل‌حمل یعنی Motorola DynaTAC 8000X، نظر او را در مورد آینده تلفن‌های همراه پرسیده است.

کوپر معتقد است در آینده همه مردم تلفن‌هایشان را در بدن خود خواهند کاشت و این تلفن‌ها دستیاران فوق‌العاده هوشمند آن‌ها در انجام کارهای روزانه و همچنین کارهای بسیار پیچیده خواهند بود. او می‌گوید: روزی خواهد رسید که شما فقط به دستوری که می‌خواهید به تلفنتان بدهید، فکر کنید و تلفن شما آن را انجام دهد. البته چند نسل دیگر طول می‌کشد تا تلفن‌ها به این سطح از بلوغ برسند، اما دیر یا زود آن روز فرا خواهد رسید.

منبع: آی تی رسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس