کد خبر 433323
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

مدافع کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: تیم منچستر می تواند خانه بعدی من باشد، این باشگاه وعده‌ای نداده که عملی نباشد.

به گزارش مشرق، سرخیو راموس روز گذشته با مقامات باشگاه رئال مادرید جلسه داشته و گویا خروجی این نشست چندان خوب و مفید نبوده است. مارکا، روزنامه ورزشی اسپانیا حتی از درگیری لفظی راموس یا مدیر بخش نقل و انتقالات رئال مادرید هم خبر داده است.

راموس که همراه برادر و مدیربرنامه هایش وارد مجموعه والدبباس شده بود، نتوانست با پرس، مدیرعامل باشگاه ملاقات کند اما موفق به دیدن خوزه آنخل سانچس، مدیر داخلی رئال مادرید شد و در ملاقات با او، این مساله که خواهان جدایی از رئال مادرید است را به اطلاع وی رساند. او از سانچس تقاضا کرد تا زمینه فروش او به تیمی دیگر را فراهم کند.

راموس به خبرنگاران گفته است: علاقه من به رئال مادرید بر هیچ هواداری پوشیده نیست اما من هم باید برای زندگی حرفه ای خود تصمیم بگیرم. باشگاه منچستر پیشنهادی به من نداده که نتواند عملی کند، امیدوارم مقامات رئال مادرید در انتقال من به منچستر کارشکنی نکنند.

کنایه راموس به مادرید بابت نگرفتن سند منزل مسکونی است که در قراردادش ذکر نشده اما قرار بر این بوده که به نام او صادر شود.

راموس بر این موضوع که انتقال دخه‌آ از منچستر به مادرید هیچ ربطی به انتقال او ندارد تاکید کرد و گفت: بازیکنی نیستم که در این سطح از بازی با کسی تعویض شوم، من قیمت خودم را دارم و به صورت مستقل متتقل خواهم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس