کد خبر 433254
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید می‌‌گوید اینکه کاپیتان دوم کهکشانی‌ها تمایلی به ماندن در سانتیاگوبرنابئو ندارد تعجب‌آور نیست، چون او از وضعیت خود در جمع سفیدپوشان مادرید راضی نیست.

به گزارش مشرق، رامون کالدرون، رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید می‌گوید نارضایتی سرخیو راموس و شایعاتی که درباره احتمال جدایی وی از کهکشانی‌ها شکل گرفته است، ریشه در نارضایتی او از سیاست‌های فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه برای اخراج کارلو آنچلوتی از سمت مربیگری رئال دارد.

اخیراً گروهی از نشریات اسپانیایی و انگلیسی ادعا کرده‌اند که راموس از وضعیت خود در رئال مادرید راضی نیست و برای نشان دادن اعتراض خود می‌خواهد این تیم را به مقصد من‌یونایتد ترک کند. کالدورون هم این موضوع را تأیید می‌کند و می‌گوید در پشت پرده تصمیم رئال مادرید برای عدم ارائه پیشنهاد یک قرارداد جدید به راموس، چیزی بیش از مخالفت فلورنتینو پرس با افزایش حقوق این بازیکن اسپانیایی است.

کالدرون به تاک اسپورت گفت: کاملاً مشخص است که راموس در رئال مادرید از وضعیتش راضی نیست، چون به او پیشنهاد برای تمدید قراردادش ارائه نشده است.

کالدرون در ادامه ادعا کرد که دلیل فلورنتینو پرس برای عدم پیشنهاد یک قرارداد جدید به راموس،‌ حمایت علنی این مدافع ملی‌پوش از کارلو آنچلوتی پس از برکناری او از مربیگری کهکشانی‌‌ها بوده است.

وی افزود: به نظر من تمام ماجرا ریشه در آن حمایتی دارد که راموس از آنچلوتی انجام داد و گفت که مخالف سیاست‌ها باشگاه برای اخراج اوست. همین موضوع در مورد ایکر کاسیاس هم صدق می‌کند.

رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید در پایان تأکید کرد منچستریونایتد بسیار خوش‌شانس خواهد بود اگر بتواند راموس را از چنگ کهکشانی‌ها خارج کند. وی عنوان کرد: بگذارید ببینیم در چند هفته آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. راموس برای هواداران رئال مادرید در داخل و خارج از میدان یک سمبل‌ است. من نمی‌دانم که آیا او بهترین دفاع وسط دنیا هست یا نه اما مطمئناً جزو بهترین‌های دنیا در پست خودش محسوب می‌شود. او می‌تواند در مرکز یا سمت راست خط دفاع و نیز در خط میانی بازی کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس