کد خبر 433314
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

یک هوادار پا به سن گذاشته از سرمربی سرخپوشان درخواست کرد که به وی اجازه بدهد در تمرین پرسپولیس حاضر شود که این درخواست او با مخالفت مربی کروات پرسپولیس روبرو شد.

به گزارش مشرق، تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 50 دقیقه در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی هم همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* در تمرین امروز تیم پرسپولیس سوشا مکانی و فرشاد احمدزاده غایب بودند.

* حدود 20 هوادار پرسپولیس پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بودند و پیگیر وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات شدند.

* مصطفی قنبرپور مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباس ورزشی در درفشی‌فر حاضر شد و تمرین بازیکنان را زیر نظر داشت.

* علی فاطمی بازیکن جوان پرسپولیس که حمید درخشان او را از فهرست این تیم کنار گذاشته بود امروز در تمرین حاضر شد و پس از صحبت با برانکو قرار شد در روزهای آینده در تمرین سرخپوشان حاضر شود تا سرمربی این تیم عملکرد وی را ببیند.

* هوادار پا به سن گذاشته‌ای که در زمان حمید درخشان هم قصد داشت در تیم پرسپولیس تست بدهد و به عضویت این تیم در بیاید امروز هم در تمرین سرخپوشان حاضر شد و اصرار زیادی داشت تا برانکو از او تست بگیرد اما سرمربی سرخپوشان به این فرد اجازه حضور در زمین را نداد.

*بازیکنان پرسپولیس ابتدا تمرین‌های کششی و نرمشی انجام دادند، سپس به انجام کارهای مورد نظر مربیان با توپ و بدون توپ پرداختند.

* عده‌ای از هواداران پرسپولیس در خصوص شایعه تجمع هواداران روز شنبه مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس که فراخوان آن در فضای مجازی منتشر شده صحبت می‌کردند عده‌ای از این هواداران این کار را بی فایده و عده‌ای دیگر انجام این کار را لازم می‌دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان پرسپولیس طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا هم در نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس