کد خبر 433209
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

گزینه مربی بدنساز استقلال گفت: اینکه به خاطر رحمتی می‌خواهم به استقلال بیایم اینطور نیست چراکه من با همه استقلالی‌ها صمیمی هستم.

به گزارش مشرق، فرهاد چیذری که برای مذاکره برای حضور در کادر فنی استقلال به عنوان مربی بدنساز امروز در این باشگاه حاضر شده بود در این خصوص گفت: زمان کم است و یک برنامه سرعتی 5 هفته‌ای را به این باشگاه ارائه کردند که امیدوارم هرچه سریع‌تر پاسخ نهایی را بدهند. هرجا که بودم خوشبختانه مشکل بدنی نخوردیم و امیدوارم اینجا هم موفق باشیم.

وی در مورد اینکه آیا حضورش در استقلال قطعی است گفت: خیر. 4 گزینه هستند که از بین ما یک نفر انتخاب خواهد شد.

چیذری در مورد اینکه آیا آمدنش به استقلال ارتباطی با رفاقت صمیمانه‌اش با مهدی رحمتی دارد گفت: من با همه استقلالی‌ها دوست صمیمی هستم. از مجیدی که شاگرد قدیمی من بوده گرفته تا بیک‌زاده و صادقی همه صمیمی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد با این تیم کارش را آغاز کند گفت: پرویز خان از من شناخت دارد ضمن اینکه سایر گزینه‌ها نیز از همکاران کاربلد من هستند اما شب گذشته که با من تماس گرفتند اعلام شد یک برنامه 5 هفته‌ای ارائه کنند و من هم این کار را انجام دادم که اگر قبول شود سعی می‌کنم بهترین عملکردم را برای استقلال ارائه کنم.

گزینه‌ مربیگری استقلال با بیان اینکه فصل گذشته نیز در پیکان با استقلالی‌ها بودم و همه استقلالی‌ها در این تیم جمع بودند در پاسخ به این سوال که آیا نیم‌فصل لیگ برتر گذشته به خاطر رفاقت با رحمتی به پیکان رفت گفت: صمد مرفاوی از ابتدای فصل من را می‌خواست که رفتن به قم برایم سخت بود اما زمانی که نیم‌فصل او به پیکان آمد من هم با رخصت از فرهاد کاظمی که فصل قبل‌تر با او در پیکان کار کرده بودم، دوباره به این تیم پیوستم.

وی در پایان یادآور شد: تمرینات استقلال باید هرچه زودتر آغاز شود و فکر نمی‌کنم بیشتر از یکی دو روز زمان داشته باشیم که بر این اساس تمرینات باید جمعه آغاز شود. زمان کم است و فقط 35 روز تا آغاز لیگ باقی مانده و باید سریع‌تر یک نفر به عنوان مربی بدنساز استقلال انتخاب شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس