کد خبر 433188
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

سرپرست باشگاه پرسپولیس از نماینده اومانیا در ایران خواست تا این بازیکن هر چه زودتر به کشورمان برگردد.

به گزارش مشرق، نماینده مایکل اوانیا در ایران صبح امروز (چهارشنبه) به درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس نزد علی‌اکبر طاهری رفت تا تکلیف این مدافع کاستاریکایی با این باشگاه مشخص شود. در این نشست، سرپرست باشگاه پرسپولیس ابتدا از نماینده اومانیا در ایران خواست از این بازیکن بخواهد هر چه سریع‌تر به ایران آمده و در تمرینات شرکت کند اما بعد از طرح این موضوع متوجه شد که اومانیا تا زمانی که مطالباتش را دریافت نکند به ایران برنمی‌گردد و حتی در این زمینه نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس و کمیته انضباطی فیفا ارسال کرده است.

طاهری بعد از اینکه در جریان مسائل مربوط به اومانیا قرار گرفت از نماینده این بازیکن خواست وی را راضی کند تا هر چه سریع‌تر به ایران بیاید. سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین تأکید کرد بعد از حضور اومانیا در تهران ضمن پرداخت مطالبات این بازیکن، او را متقاعد خواهد کرد که برای فصل آینده قرارداد مالی جدیدی را با باشگاه امضا کند. با توجه به صحبت‌های انجام گرفته بین طاهری و نماینده اومانیا قرار شد صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس به این بازیکن انتقال داده شود.

باید دید اومانیا حاضر خواهد شد بدون دریافت مطالباتش به ایران بیاد یا اینکه همچنان از طریق فیفا برای فسخ قرارداد فصل آینده خود و دریافت مطالباتش اقدام خواهد کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صدیق ملورانی ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    این بازیک به درد نمیخوره این بازیکن بیشترین اشتباهاتو در فصل گذشته داشت و بیشتر به پولش اهمیت میدهد تا بازیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس