سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان را با مبلغی جذب می‌کنیم که خداپسندانه باشد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: در مقطع فعلی تمام فکر و ذکرمان بستن تیمی قوی است. از صبح تا افطار در باشگاه هستیم تا با نفرات مد نظرمان صحبت کنیم. خدا را شکر امروز با جابر انصاری به توافق رسیدیم و با بازیکنان دیگری هم در تماس هستیم. برخی بازیکنان مبلغی پیشنهاد می‌کنند که بالاتر از توان باشگاه است، ما می‌خواهیم بازیکنان را با یک مبلغ خداپسندانه جذب کنیم.

وی افزود: می‌دانید قیمت‌ها به صورت سرسام‌آوری بالا رفته ما می‌خواهیم به نحوی بازیکن بگیریم که قیمت پرداختی در حد عرف و توان باشد. روز شنبه بازیکنان ساعت 11 با فراخوانی که زده می‌شود به باشگاه می‌آیند و سپس از عصر روز شنبه تمرینات را آغاز می‌کنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه قرار بود تمرینات از روز چهارشنبه آغاز شود، تأکید کرد: تاریخ دقیقی اعلام نکرده بودیم. ما باید زمانی کار را آغاز می‌کردیم که حداقل 10-12 بازیکن در تمرینات حاضر می‌شدند. باید با بازیکنانی که قرار هم دارند توافق کنیم. به طور مثال برخی بازیکنان سال قبل مبلغی را دریافت کردند که مد نظر ما نیست و شاید از آنها بخواهیم قراردادشان را کم کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرارداد امید ابراهیمی مبلغ بالایی دارد و شاید باشگاه از او بخواهد تخفیف دهد، عنوان کرد: در مورد قرارداد ابراهیمی اطلاعی ندارم. قرار شده با او صحبت کنم.

مظلومی در ارتباط با اینکه آیا حضور فرهاد چیذری و داریوش یزدانی در کادر فنی قطعی شده است، تصریح کرد: هنوز هیچ کسی را به طور قطعی اعلام نکرده‌ایم. تا کنون چهار بدنساز به من برنامه داده‌اند که باید این برنامه‌ها را بررسی کنیم. داریوش یزدانی هم جزو یکی از مربیانی است که برای همکاری در کادر فنی برنامه داده و این مسئله در روزهای بعدی مشخص می‌شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا به دنبال جذب بازیکن اسم دار است، خاطرنشان کرد: در لیست ما بازیکن نامدار، جوان و گمنام وجود دارد و بازیکنانی را می‌گیریم که بتوانیم از آنها بهترین استفاده را ببریم.

مظلومی در رابطه با اینکه آیا رسول نویدکیا در لیست او قرار دارد،‌گفت: از هیچ بازیکنی اسم نمی‌برم اگر در نقل و انتقالات از کسی اسم ببریم قرارداد او سه برابر می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا از پرسپولیس هم بازیکن می‌گیرد، اظهار داشت: از رقیب سنتی بازیکنی مد نظرمان نیست. البته از سوی مدیربرنامه‌های دو سه بازیکن این تیم پیشنهاد داده شده است ولی فعلاً کسی مورد نظر ما نیست.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چه زمانی کادر فنی اعلام می‌شود، گفت: سعی می‌کنیم این مسئله را تا روز شنبه و جلسه‌ای که داریم مشخص کنیم.

وی در رابطه با میزان رضایتش از مذاکره‌ با بازیکنان خاطرنشان کرد: از این مسئله رضایت دارم باشگاه‌های دیگر هم مذاکرات را دنبال می‌کنند، به هر حال استقلال نام بزرگی است و بازیکنی که به استقلال می‌آید باید مبلغ کمتری را نسبت به سایر جاها دریافت کند.

سرمربی استقلال در رابطه با اینکه اگر تمرینات را از روز شنبه آغاز کند یک ماه تا شروع مسابقات فرصت دارند، عنوان کرد: باید سعی کنیم در این مدت تیم را آماده کنیم. یک تیم برای آمادگی کامل به 8 هفته تمرین نیاز دارد، باید در فرصت 4.5 هفته‌ای طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم افت نکند. قصد داریم یک کمیته بدنسازی هم تشکیل دهیم تا با تمرینات مناسب در طول فصل به مشکل نخوریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس