کد خبر 433667
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

در صورتی که باشگاه آمریکایی رضایت خود را مبنی بر جدایی یزدانی اعلام کند او می‌تواند در استقلال حاضر شود.

به گزارش مشرق، در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر حضور داریوش یزدانی به عنوان دستیار مظلومی در استقلال منتشر شد و سرمربی آبی‌پوشان به دنبال حضور یزدانی روی نیمکت استقلال است.

یزدانی گفت: همواره بر این نکته تاکید داشته‌ام که پوشیدن پیراهن باشگاه استقلال برایم افتخار بوده و در این سال‌ها هواداران با محبت این باشگاه پرطرفدار همیشه به من لطف داشته اند.

وی افزود: از روزی که با مظلومی صحبت کردم و بحث حضورم در کادر فنی استقلال مطرح شد، لطف این عزیزان نیز بیشتر از گذشته شامل حالم شد که از این بابت از یکایک هواداران عزیز سپاسگزارم. همان‌طور که به سرمربی استقلال هم گفتم من افتخار شاگردی او را در دوران بازیگری داشته ام و اعتماد وی به من برای حضور در کادر فنی استقلال بسیار ارزشمند است.

یزدانی خاطرنشان کرد: البته به دلیل قراردادی که ماه پیش با باشگاه آستن تکزاز آمریکا امضا کرده ام، حضورم در استقلال منوط به مذاکره دو باشگاه است و مدیریت باشگاه آستن برای مکاتبه با مدیران استقلال اعلام آمادگی کرده اند. امیدوارم این تماس ها منجر به توافق شود تا بار دیگر توفیق پوشیدن لباس استقلال را این بار در کسوت مربی بدست آورم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس