تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «ابرقدرتی از نازی آباد» نحوه مشارکت چین در ساخت این فیلم ایرانی را توضیح داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا ابوالحسنی تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «ابرقدرتی از نازی‌آباد» درباره تازه ترین اخبار این پروژه سینمایی گفت: طراحی گرافیکی شخصیت‌ها و فضاهای انیمیشن سینمایی «ابرقدرتی از نازی آباد» توسط حمید بهرامی به پایان رسیده است و پس از تکمیل مرحله نگارش فیلمنامه، وارد تولید خواهیم شد.

 وی در پاسخ به اینکه علاوه بر مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سایر مراکز سینمایی و غیر سینمایی در تولید این اثر مشارکت خواهند کرد؟ بیان کرد: در تامین هزینه ها به مشکل بر نخواهیم خورد و خوشبختانه فیلمنامه «ابرقدرتی از نازی آباد» مستحکم است و بازار بزرگ چین هم روی ما باز است. این انیمیشن در سینمای ایران کم نظیر است و همه تلاش ما این است که استانداردهای تولید را بالا ببریم.

 ابوالحسنی درباره زمان تولید «ابرقدرتی از نازی آباد» گفت: در حال حاضر بر جزئیات فیلمنامه کار می کنیم و تا زمانی که فیلمنامه نهایی نشود، وارد تولید نخواهیم شد و این حساسیتی است که بهرام عظیمی کارگرداناثر نیز بر آن تاکید دارد.

 وی در پایان با اشاره به نحوه مشارکت طرف ایرانی و خارجی گفت: تولید محتوا اعم از نگارش فیلمنامه، کارگردانی و همچنین بخشی از تامین هزینه ها در فیلمبرداری به عهده تهیه کننده ایرانی است و بخش دیگر از تولید که اغلب شامل مراحل پس از فنی خواهد بود در چین انجام خواهد شد.


منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس