کد خبر 431824
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

سرمربی فصل پیش استقلال که یکی از پرافتخارترین مربیان لیگ برتر فوتبال ایران است هنوز تیم فصل آینده خود را مشخص نکرده. این درحالی است که بسیاری از تیم‌های مطرح و بزرگ مربیان خود را شناخته‌اند.

به گزارش مشرق، در انتهای فصل چهاردهم لیگ برتر، علی فتح الله زاده، بهرام افشارزاده، معینی و پورحیدری و حتی حسن روشن همگی با هم در مورد یک نکته اشتراک داشتند و آن این بود که امیر قلعه نویی باید یک فصل استراحت و خودش را بازیابی کند.

فصل با شکست مجدد استقلال برابر پرسپولیس به انتها رسید تا خیلی‌ها به این نکته باور داشته باشند که انگیزه‌های سرمربی سابق استقلال و البته دانسته‌هایش در مورد بازیکنان و تاکتیک‌های لیگ محدود شده و امیر قلعه‌نویی به استراحت و البته مطالعه مجدد در مورد لیگ برتر نیاز جدی دارد.

با این وجود خیلی از کارشناسان معتقدند امیر قلعه‌نویی سرمایه این فوتبال است و با برخی تغییرات باید او را در لیگ برتر حفظ کرد اما آیا امیر قلعه‌نویی می‌تواند یک تیم درجه اول برای فصل پانزده‌ام داشته باشد؟ با گشتی در لیگ می توان پاسخ این پرسش را به دست آورد:

اصفهان
پس از استقلال، همه می‌دانند که امیر قلعه‌نویی کار کردن در اصفهان و به ویژه سپاهان را از همه باشگاه‌های دیگر بیشتر دوست دارد. تعریف‌های او از مدیران ارشد کارخانه سپاهان دقیقا موید این است که او پل اصفهان را سالم نگه داشته و دوست دارد به اصفهان برود.

با این وجود در اصفهان تیمی وجود ندارد که به امیر قلعه نویی نیاز داشته باشد. سپاهان قراردادش را با فرکی تمدید کرده و ذوب آهن هم با گل محمدی کارش را ادامه می‌دهد و اگر چه این قرارداد منعقد نشده اما با وجود ثبات برانکو در پرسپولیس و البته نتایجی که گل محمدی در ذوب آهن گرفته و باز برنامه سه ساله ای که برای ذوب آهن هماهنگ کرده بسیار بعید است که اتفاق خاصی در ذوب آهن رخ دهد و گل محمدی احتمالا پس از باگشت از ترکیه قراردادش را هم با مدیر عامل ذوب آهن می‌بندد.

تهران
در تهران، پرسپولیس که هیچ، استقلال هم که مربی خود را پیدا کرد و نهایتا نفت و راه آهن می‌مانند. نفت منصوریان را رها نکرده و نمی‌کند و در نتیجه در تهران تنها راه آهن می‌ماند که مربی ندارد و البته هنوز مالکیت آن به طور کامل مشخص نیست.

تبریز
تراکتورسازی اگر چه هنوز با تونی الیویرا قراردادی منعقد نکرده و احتمالا کش و قوس هایی هم خواهد داشت اما حتی اگر چنین اتفاقی رخ ندهد و قراردادی منعقد نشود نیز، امیر قلعه نویی نمی‌تواند به تبریز برود و تراکتورسازی را در دست بگیرد. هواداران تراکتورسازی آنقدر با امیر قلعه نویی زاویه دارند که خود امیر قلعه نویی بارها از سفر به تبریز یا حضور در کنفرانس‌های خبری ورزشگاه یادگار امام سرباز زده است و دعواهای حقوقی‌اش پس از آنکه باشگاه تراکتورسازی درب خانه او را شکست و در غیاب وی آن را تخلیه کرد بر قوت خود باقیست.

راه‌های باقیمانده
صبای قم مثل همیشه مشکل مالی دارد، سایپا هم با مجید جلالی تمدید کرده است و ...  به نظر می‌رسد تنها راه امیر قلعه نویی برای ماندن در لیگ پانزدهم یا راه آهن در تهران است که در این صورت می‌تواند رستورانی را که نمایندگی‌اش را از پدیده شاندیز گرفته بچرخاند و یا خود پدیده در شهر مقدس مشهد که البته پیش از این و در نیم فصل اول هم میزبان امیر قلعه‌نویی برای یک هفته بود و شائبه‌هایی از همان زمان در این رابطه شکل گرفت.

 در واقع تنها ملوان و پدیده هستند که شاید امیر قلعه‌نویی در صورت اصرار بتواند در آنها مربیگری کند و شرایطشان بهتر از بقیه باشد اگر چه هر دو این تیم‌ها هم دربطن خود مشکلات و ابهامهای مالی دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    امیر قلعه‌نویی به کدام تیم می‌رود؟ هر جا بشه زدوبند بیشتری کرد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس