کد خبر 431830
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نیمچه سابقه‌ای در استقلال دارم با این حال برای حضور در این باشگاه از قلعه نویی اجازه گرفتم.

به گزارش مشرق، مجید صالح پس از جلسه در باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید از پیشکسوتان استقلال برای حضور در این باشگاه اجازه بگیریم البته من در گذشته در این تیم مربی‌گری کرده‌ام و نیمچه سابقه‌ای در این باشگاه دارم. با این حال باید از پیشکسوتان استقلال که جزو مفاخر فوتبال هستند رخصت بگیرم. من قبل از حضور در باشگاه هم با قلعه نویی صحبت کردم و از او برای آمدن به این تیم اجازه گرفتم زیرا او اولین کسی بود که من را به استقلال آورد بعد از من هم مظلومی با قلعه نویی حرف زد و قول همکاری هم داد زیرا اینجا فقط نام استقلال مطرح است.

وی ادامه داد: من در استقلال و پرسپولیس بازی نکرده‌ام و مربی‌گری ام در استقلال از سال 91-92 شروع شد. با توجه به این سابقه دید کوچکی به مجموعه استقلال پیدا کردم و فهمیدم که استقلال باشگاه خیلی بزرگی است و هواداران پرشوری دارد. وقتی استقلال و پرسپولیس موفق می‌شوند باعث خوشحالی بخش زیادی از جامعه می‌شود. بسیاری از مردم با باخت این دو تیم ناراحت و با پیروزی‌شان خوشحال می‌شوند. تلاش می‌کنیم که استقلال به جایگاهی که استحقاقش را دارد بازگردد.

صالح در مورد اینکه چه زمانی متوجه حضورش در استقلال شد گفت: قبل از افطار بود که افشارزاده با من تماس گرفت و مظلومی هم در کنارش بود و صحبت از حضورم در استقلال شد شرایط را که همه می‌دانید شرایط خیلی روتین نیست. بخشی از زمان بدنسازی در پیش فصل را از دست داده‌ایم باید هرچه زودتر فهرست بازیکنان را تکمیل کنیم خیلی فشرده هم کار کرده‌ایم.

وی افزود: امروز از کمپ استقلال بازدید داشتیم جلسه‌ای در وزارت ورزش داشتیم با کمیته نقل و انتقالات باشگاه صحبت کردیم هر چه کمیته نقل و انتقالات قوی‌تر کار کند استقلال شرایط بهتری خواهد داشت و می‌تواند حریف جدی برای فصل آینده باشد.

صالح در مورد برنامه‌های مظلومی گفت: بله ایشان برنامه کاری خود را تا انتهای فصل مشخص کرده اند و با من هم در این زمینه صحبت کرد و با اضافه شدن همکاران دیگر و آمدن بازیکنان یکی دو اردوی پیش فرض خواهیم داشت. زیرا هشتم تا نهم مرداد ماه لیگ برتر آینده آغاز می‌شود و ما کمتر از شش هفته و زیر 42 روز که استاندارد است زمان برای آماده سازی تیم داریم.

وی افزود: حداقل باید یک اردو در داخل و یا خارج از کشور داشته باشیم که باید بحث هزینه‌ها مشخص شود. زمین کمپ استقلال ناآماده است و مجبوریم در خارج از تهران که احتمالا کردان کرج است اردو بزنیم تا آخر هفته باید تیم را جمع و جور کنیم و کمیته نقل و انتقالات هرچه فعال‌تر و قوی تر کار کند تیم زودتر جمع می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس