کد خبر 431804
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

سرمربی تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالات آبی‌پوشان برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تشریح و تاکید کرد اسامی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود گمانه‌زنی است.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی پس از جلساتی که روز شنبه با مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال داشت در مورد آخرین وضعیت بازیکنان خروجی و ورودی این تیم گفت: فهرست بنده کاملا محرمانه است و هنوز هیچ اسمی را در اختیار رسانه ها قرار نداده ام.

وی با بیان اینکه اسامی که در رسانه ها مطرح می شود بیشتر گمانه زنی خود آنهاست خاطرنشان کرد: ما فهرست بازیکنان مورد نظرمان را در اختیار مسئولان باشگاه قرارداده ایم و باید بررسی کنیم ببینم کدام یک از بازیکنانی که ما می خواهیم آزاد هستند و کدام با باشگاه شان قرارداد دارند.

مظلومی در مورد حضور احتمالی رحمتی و ماندن عنایتی و مشکل کاپیتانی که برای این تیم بوجود خواهد امد گفت: این مشکل را حل خواهیم کرد. البته هنوز که وضعیت مشخص نیست. بااین حال همانطور که قبلا گفته بودم اجازه حاشیه سازی در استقلال را نمی دهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه از لیگ دسته اول هم بازیکن جذب خواهید کرد گفتک بله قصد داریم دو سه بازیکن از لیگ دسته اول به خدمت بگیریم و دو سه بازیکن خارجی هم جذب خواهیم کرد.

مظلومی با تاکید بر اینکه اسم بردن از بازیکن خاص در فصل نقل و انتقالات مشکل ایجاد خواهد کرد گفت: همه گونه همکاری با مسئولان باشگاه خواهیم داشت تا وضعیت نقل و انتقالات به سود باشگاه رقم بخورد.

وی تاکید کرد: وضعیت سه بازیکن ما مشخص نیست که باید با آنها صحبت کنیم. خسرو حیدری و امید ابراهیمی قرارداد ندارند و یعقوب کریمی هم بازیکن تیم سپاهان است. این سه نفر جزو لیست ما هستند و باید با آنها مذاکره کنیم.

مظلومی در مورد وضعیت رضا عنایتی نیز گفت: رضا بازیکن بزرگی است که برای استقلال زحمت کشیده است. باید در مورد آینده با او صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد انتخاب اعضای کادر فنی تیمش گفت: تا قبل از اینکه تمرینات تیم شروع شود اسامی کادر فنی را اعلام خواهیم کرد. فعلا در حال بررسی هستیم اما تاکنون فقط آقای صالح به کادر فنی اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی استقلال در شرایطی نخواست نامی از فهرست خروجی های این ببرد که از بازیکنانی چون میلاد سلیمان فلاح، وحید طالب لو، رضا عنایتی، امیرحسین صادقی و .. به عنوان بازیکنان مازاد نام برده می شود و از سیدمهدی رحمتی، جواد نکونام و آندرانیک تیموریان به عنوان بازیکنان مورد نظر فصل آینده نام برده می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس