کد خبر 432111
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

کاپیتان آبی پوشان پایتخت درباره‌ی ادامه فعالیتش در استقلال، گفت‌: ا‌گر یک درصد من را نخواهند در استقلال نمی‌مانم، چرا که هیچ گاه دوست نداشتم به زور در جایی حضور داشته باشم.

به گزارش مشرق، غلامرضا عنایتی با بیان این که به انتخاب پرویز مظلومی برای سرمربیگری استقلال احترام می‌گذارد، اظها‌ر کرد: اتفاقی است که رخ داده و من هم تابع این انتخاب هستم. شرایط استقلال نسبت به سال‌های گذشته سخت است و مظلومی باید حاشیه‌ها را مدیریت کند. او سابقه حضور در استقلال را داشته است و قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را می‌توان در کارنامه او دید.

وی درباره آینده مظلومی و موفقیت او با استقلال گفت: نمی توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم. باید به این مربی کمک کنیم که عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد. به‌ هر‌ حال او یک استقلالی است و پیشکسوتان دیگر هم باید به او کمک کنند.

کاپیتان فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود او در لیست مازاد بازیکنان این باشگاه قرار دارد؟ خاطر‌ نشان کرد: من هم این خبر را شنیده‌ام، اما نمی دانم از کجا به بیرون درز کرده است. دیدید که مظلومی هم این خبر را تکذیب کرد. به این خبر بسنده نمی‌کنم و باید ببینیم که چه پیش می‌آید. هر مربی مسئول مستقیم نتایج تیمش است و به همین دلیل دستش برای ایجاد تغییرات و انتخاب باز است.

عنایتی ا‌ضافه‌ کرد‌: تفکرات هر مربی با مربی دیگر فرق می‌کند و این یک موضوع غیر معمول نیست. اگر یک درصد فکر کنم که باشگاه من را نمی‌خواهد به نظر آنها احترام می گذارم.

بازیکن فصل گذشته استقلال درباره این که آیا با مظلومی صحبت خواهد کرد؟ اظها‌ر کرد: طبیعتا باید با او صحبت کنم تا وضعیت حضور در استقلال مشخص شود. در حال‌ حاضر در مشهد هستم و فردا (سه‌شنبه) برای روشن شدن شرایطم به تهران باز می گردم.

عنایتی تصریح کرد: در هیچ جایی به زور حضور نداشته‌ام و این موضوع مخالف اعتقادات من است. باید در جلسه با مدیران باشگاه بررسی کنیم و ببینیم که کشش طرفین تا چه حدی است. قرارداد سال دوم من با استقلال به صورت مشروط است و نیاز به توافق دو طرف دارد.

وی در تشریح برنامه‌اش برای فصل آینده گفت: در ابتدا منتظر تعیین تکلیف شرایطم در استقلال هستم. این طور نیست که پیشنهادی از تیمی نداشته باشم. قطعا اگر با استقلال به توافق نرسیدم برای فصل آینده با یکی از پیشنهادات موجود به توافق خواهم رسید.

کاپیتان فصل گذشته این تیم در پاسخ به این سوال که در گذشته شنیده می‌شد قرار است نامه‌ای برای هو‌اد‌ا‌ران استقلال بنویسد، اظها‌ر کرد: هنوز اتفاقی نیفتاده است که دست به این کار بزنم. باید جلسه‌ام با مظلومی و مدیران باشگاه را برگزار کنم و سپس درباره آینده تصمیم بگیرم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس