کد خبر 431750
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

سخنگوی وزارت کشور گفت: درخواست تأسیس حزبی از سوی جبهه «یکتا» تاکنون به وزارت کشور واصل نشده است.

درخواست مجوز
به گزارش مشرق، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه ختم همسر احمد مرعشی در مسجد نور تهران در جمع خبرنگاران درباره درخواست مجوز از سوی جبهه یکتا برای فعالیت حزبی اظهار داشت: تاکنون هیچ‌گونه درخواستی مبنی بر تأسیس حزب  یا جبهه یکتا که شما به آن اشاره کرده‌اید به وزارت کشور واصل نشده است. 

وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های حزبی نیاز به مجوز کمیسیون ماده 10 قانون احزاب دارد و مجوز لازم پس از بررسی‌های لازم به حزب درخواست کننده داده می‌شود لذا تاکنون چنین درخواستی نداشتیم.

سخنگوی وزارت کشور در مورد احتمال نصب دوربین مداربسته در حوزه‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس گفت: آقای دکتر روحانی در سمینار فرمانداران تأکید زیادی بر شفاف‌سازی بحث انتخابات داشتند و منظورشان استفاده از تکنولوژی‌های نو برای شفاف‌سازی روند انتخابات بود.

امیری  تصریح کرد: بر این اساس موضوع نصب دوربین‌های مداربسته در حوزه‌‌های انتخاباتی نیز در حال بررسی است. 

وی درباره درخواست مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب به کمیسیون ماده 10 احزاب ارسال شده یا خیر، اظهار داشت: بله، این درخواست ارسال شده و در حال بررسی است.

به گزارش تسنیم، مسئولان دولت‌های نهم و دهم که جبهه یکتا را راه‌اندازی کرده‌اند، معتقدند این جبهه تنها در جهت گفتمان‌سازی ایجاد شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس