ستاد برگزاری مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۲۷۰ شهید خط ­شکن و غواص ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در بی نظیر ترین مراسم تشییع شهدا در سالیان اخیر با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ستاد برگزاری مراسم تشییع پیکرهای مطهر 270 شهید خط ­شکن و غواص ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در بی نظیر ترین مراسم تشییع شهدا در سالیان اخیر با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.

هو الحق

امّت شهیدپرور و خداجوی تهران


اکنون که وارد ایّام نورانی و پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان شده‌­ایم، ستاد برگزاری مراسم تشییع پیکرهای مطهر 270 شهید خط ­شکن و غواص، بر خود فرض می­‌داند ضمن تبریک حلول این ماه عزیز به آحاد مؤمنین و تشکر و سپاس از پیام پرمعنا و به­ هنگام رهبر معظم انقلاب ­اسلامی امام خامنه‌­ای(حفظه الله)، و شکرگزاری و قدردانی بی‌­پایان از حضور حماسی و به ­یادماندنی مردم عزیز، نجیب و آگاه در مشایعت بی‌­نظیر فرزندان رشید و دلاور این مرز و بوم، از بروز پاره‌­ای ناهماهنگی­‌های تحمیلی و مشکلات فرساینده که با وجود تجربیات موفق چندین ساله و علی­‌رغم تدابیر و برنامه‌­ریزی­‌های اولیه و به دلیل چند برابر بودن جمعیت نسبت به برآوردها و تخمین­‌های اولیه، در جریان برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکرهای مطهر شهیدان رخ داد، از تک تک آحاد شرکت کنندگان اعم از زنان و مردان باغیرت و مسلمان در این رویداد عظیم عذرخواهی و به ­دلیل تنگناهای ایجاد شده، طلب حلالیت و پوزش کند.

امید است در پرتوی پر نور راه شهیدان و فرزندان عزیز و جان‌­باخته این آب و خاک و در سایه­ سار پر مهر ولایت، همواره سربلند باشید.

ستاد برگزاری مراسم تشییع پیکرهای طیبه 270 شهید خط­ شکن و غواص:

-         شهرداری تهران
-         نیروی انتظامی تهران
-         راهنمایی و رانندگی تهران
-         سازمان بسیج مستضعفین
-         سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
-         سازمان امداد و نجات هلال احمر
-         مجلس شورای اسلامی
-         سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
-         اورژانس تهران
-         سازمان بسیج دانشجویی
-            صداوسیما
-         کمیته جستجوی مفقودین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مجتبی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    عیب نداره... مردم بی مسئولیتی شما رو جبران کردن :|
  • ریزبین ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    سی و چند سال است که نماز جمعه و نماز عید فطر را داریم در تهران برگزار میکنیم، هنوز نتونستن ایاب ذهاب مردم رو درست کنند. این که یک مراسم فوق العاده بوده.
  • مرتضی ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    علیک سلام ما دیگه عادت کردیم به این کارهای بی تدبیر شما حضور مردم هرچه در صحنه بیشتر میشه شما بیشتر کم میارید مارو بیخیال قسم خوردیم تا آخرین قطره خون می ایستیم اما خدا به داد دل اولاد فاطمه سید علی برسه اون از دست شماها چی می کشه
  • الف میم ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    باسلام اولین بار نبود که حدود سی سال داریم شهدای عزیزمونو تشییع می کنیم حلال تندرستیتون باشه مردم خصوصا اونایی که نزدیک جایگاه بودن هلاک شدن فدای سر شهدامون ولی شماها باید پیش بینی می کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس