رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ، از برگزاری یازدهمین برنامه ملی «همای رحمت» با دو رویکرد توزیع سبدهای غذایی و برپایی سفره های مهربانی (افطار) همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش مشرق، فرح ناز رافع گفت: توزیع اقلام برنامه ملی همای رحمت بین نیازمندان از قبل شناسایی شده از سوی مددکاران جمعیت هلال احمر از نخستین روز ماه رمضان در سراسر کشور آغاز شده است.

وی افزود: خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر در این روزها با تاسی از سیره والای امیر مومنان علی (ع)، شبانه و به صورت ناشناس سبدهای غذایی برنامه ملی همای رحمت را به درب منازل نیازمندان می رسانند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، گفت: این طرح با جهت گیری تامین امنیت غذایی اقشار محروم  اجرایی شده امسال برنامه ریزی دقیق تر برای اجرای این طرح صورت گرفته است.

رافع افزود: امسال تمرکز بیشتری بر سفره‌های تهی بیماران نیازمند در این طرح خواهیم داشت و برآورد شده با مشارکت و همراهی نیکوکاران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، ۱۴۶ هزار سبد غذایی به ارزش بیش از ۱۴۶ میلیارد ریال در میان گروه هدف توزیع شود.

وی عنوان کرد: تلاش ما در اجرای این برنامه بر این است که با هدفگذاری صحیح، علاوه بر حمایت مادی از محرومان، دیگر دستاوردهای این طرح همچون اشاعه روح نیکوکاری و نوعدوستی بویژه در فضای معنوی متاثر از ماه مبارک رمضان برای جامعه ملموس باشد.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در راستای اجرای این طرح، خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر با برپایی ۵ هزار سفره مهربانی(افطار) در سراسر کشور، میزبان ایتام، خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست، خانواده های زندانیان و بیماران نیازمند در ماه مبارک رمضان خواهند بود که میزان ارزش ریالی مشارکت خیرین امسال در این طرح نیز ۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس