کد خبر 430812
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین دیدار برگشت برابر تیم ملی آمریکا گفت: بازیکنان در این دیدار دست به کار بزرگی زدند و انتظار دارم در دیدار دوم هم اینگونه کار کنند.

اظهارات کواچ پس از شکست دادن آمریکا
به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ پس از دیدار جمعه شب تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی گفت: بازیکنانم کار بزرگی را انجام دادند و انتظار دارم در بازی دوم نیز چنین نمایشی را ارایه کنند هر چند فکر کنم آمریکا هم در دیدار دوم بهتر خواهد بود.

وی افزود: فکر می کنم بازی کردن برای هر دو تیم در چنین فضایی سخت بود. جو سالن هر چند برای حریف سخت تر از تیم ملی بود ولی چنین فشاری روی بازیکنان ایران نیز وجود داشت.

کواچ در ادامه خاطرنشان کرد: به نظرم توانایی این را داریم که در دیدار بعدی هم از این بهتر باشیم. ضمن اینکه توقع دارم آمریکا در بازی دوم عملکرد بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ما باید سعی کنیم فشار بیشتری را در بازی دوم داشته باشیم و با احساسات کمتری وارد بازی شویم. اگر احساسی بازی کنیم شروع می کنیم به اشتباه کردن.

کواچ با بیان اینکه به همه بازیکنانش به خاطر این پیروزی تبریک می گوید خاطرنشان کرد: این یک قدم بود و به پنج قدم دیگر نیاز داریم برداریم تا به دور بعد صعود کنیم. این بازی برای ما تمام شد و باید به فکر بازی روز یکشنبه باشیم.

وی افزود: علاوه بر برزیل که در گروه دیگر قرار دارد و یکی از قدرت های برتر والیبال جهان است، چهار تیم دیگر قدرتمند دنیا در گروه ما قرار دارند و این کار را سخت می کند. با این حال ما از بازی اول سعی کردیم با تمام توان بجنگیم.

کواچ در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد تیمش در شش بازی اول انجام شده بود گفت: وقتی ما در شش بازی اول نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم برخی شروع کردند به صحبت کردن علیه تیم ما. در حالی که باید همه به تیم ملی احترام بگذارند چرا که ما جنگندگی بالایی داشتیم.

وی ادامه داد: در مورد منتقدان که می گفتند این مربی هنوز شش نفر اصلی اش را نشناخته است باید بگویم که تیم ملی 14 بازیکن دارد. کسانی که در رادیو و یا تلویزیون انتقاد می کنند شاید درک درستی از والیبال ندارند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    چرا گروهبندی اینطوریه؟ لطفا مطلبی چاپ کنید در موردش.
  • جوان ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    حقیقتا کواچ مربی در حدواندازه تیم ملی نیست وتعویض هاش کلیشه ای است فقط مشورت های معروف او را در این حد نگه داشته
  • داود ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    با کواچ موافقم همه تیمها دست به تغییر ترکیب میزنن اصلا لیگ جهانی برای این هست که تیم ها اماده بشن برای قهرمانی جهان و مهمتر از همه المپیک . اگه قرار باشه در لیگ جهانی استعداد یابی انجام نشه و به همه بازیکنا فرصت داده نشه پس کی باید این اتفاق بیافته ؟ ضمن اینکه باخت در خارج از خانه چیز عجیبی نیست مخصوصا جلو تیم هایی مثل لهستان و امریکا که از اماده ترین تیم های حال حاضر هستن .
  • حسین ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    گل گفتی
  • حسین ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    کواچ دیروز گفت هیچ کس نباید توقع داشته باشه ما آمریکا رو ببریم.بیا الان مثل آب خوردن بردیم.شما مربی نیستی وگرنه پارسال باید هم قهرمان لیگ جهانی و هم قهرمان جهان میشدیم.هیچ وقت یادمون نمیره که بازی با فرانسه و آلمان تو مسابقات جهانی چه گندی زدی.الان ایران یه سوی پرتاب واسه شما شده.همین
  • فرید ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    درتخصص ما خیلی نیست، لذا نظر نمیدیم!!!! اما میگیم دم همشون گرم که بردند.
  • روزبه ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    افرین پس تو ام با این دانش بالا برو جای رحمان داوودی بعد با سعید معروف بشید تیم مربیگری ایران. کلا 75 میلیون کارشناس در تمام زمینه ها داریم تو کشورمون. همچین میگی گواچ در حد تیم ملی نیست انگار ایران قهرمان المپیک برو بابا همین ولاسگو و کواچ نبودن الان باید تو حسرت یه ست گرفتن از چین و کره میسوختیم
  • علیا ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    در مورد منتقدان که می گفتند این مربی هنوز شش نفر اصلی اش را نشناخته است باید بگویم که تیم ملی 14 بازیکن دارد این بهترین پاسخ ممکن بود. تیم ملی ای تیم خوبیه که به جای 6 بازیکن اصلی 14 بازیکن داشته باشه. یعنی همه ی بازین ها انقدر توانا باشند که دست مربی برای مواقع نیاز در تعویض و تغییر روند بازی باز باشه
  • عبدالله ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    یکی از مشکلات ما ایرانی ها، همینه که در هر زمینه ای خود را صاحبنظر و کارشناس می دانیم و بیاد حرف های اکبر عبدی در برنامه خندوانه افتادم. هرچند ولاسکو مربی تاپی بود ولی پارسال، به نوعی به بچه ها و کواچ ظلم کردند که می گفتند نتایج تیم ملی اثرات ولاسکو هست امسال هم به نوعی دیگر ظلم می کنند که می گویند کواچ در حد تیم ملی نیست. اینکه معروف بازیکن با تجربه ای است و در برخی موارد می تواند به کادر فنی کمک کند حرف درستی است اما نشانه ضعف کادرفنی نیست. اگه دقت کرده باشین در گیم دوم در یک صحنه، متیو اندرسون که کاپیتان تیم آمریکا هم نبود با دست به کادرفنی تیمشان اشاره کرد که تایم اوت بگیرند. این یعنی اینکه کادرفنی آمریکا هم ضعیف است؟
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    دم کواچ و بچه ها گرم
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    تند نرو عامو، این شش هفت نفرو از تیم بگیرن والیبال ایران هیچی نیس، اون تیمایی که قهرمان جان و المپیکن از داخل تیماشون 4 تیمم میشه در آورد باز
  • فرشاد ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    دم بچه ها وکواچ گرم مثل اینکه بعضی ها یادشون رفته ما کجابودیم واقعا بی انصافیه ارکواچ بدبگیم
  • محمد ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    آخه...اصلا تو چی میدونی؟ میخواست رو تیمش فشار نباشه و راحت بازی کنن. نتیجه اش رو هم همه دیدن. امثال تو نمیذارن ورزش پیشرفت کنه.
  • melika ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    کواچ بهترین مربی جهان. اهای شمایی ک میگی کواچ هیچی نیست شما هم هیچی نیستی. مربی که باعث شده ایران آرمیکا رو شکست بده مربیه مربی.
  • جعفری ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    در ایران همه کارشناس هستند حرفی که میزنند به نظر خودشان عالم دهر هستند و دیگران را قبول نمیکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس