کد خبر 430808
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان تأکید کرد او و هم‌تیمی‌هایش توانایی این را دارند که بازهم تیم آمریکا را شکست دهند.

معروف: پتانسیل شکست دوباره آمریکا را داریم
به گزارش مشرق، سعید معروف پس از برتری 3 بر صفر تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آمریکا اظهار داشت: بعد از هشت ماه بود که در این سالن بازی می‌کردیم و باید بگویم که جو بسیار خوبی بر سالن حکمفرما بود.

وی در ادامه افزود: مطمئناً آمریکا در بازی بعدی به مراتب بهتر از این بازی خواهد کرد. تیم آمریکا در بازی امشب سرویس‌های خطای زیادی داشت، چرا که بازیکنان این تیم با بازی در چنین جوی چندان آشنا نبودند.

پاسور تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها با توجه به این شکست و آشنایی با جو سالن در بازی بعدی به مراتب بهتر از بازی امشب عمل خواهند کرد اما تیم ما این پتانسیل را دارد که حتی بهتر از بازی امشب عمل کند و بازهم تیم آمریکا را شکست دهد.

معروف در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم در دو دیدار مقابل آمریکا به شش امتیاز کامل برسیم و راه صعودمان به مرحله بعدی مسابقات لیگ جهانی والیبال هموار شود.

معروف: شاید با شکست در ست دوم نتیجه تغییر می‌کرد/خطاهای سرویس آمریکا به خاطر تماشاگران بود

به گزارش مشرق، سعید معروف بعد از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل آمریکا در نشست خبری هم گفت: بعد از هشت ماه در آزادی بازی کردیم که از همیشه شلوغ تر بود. خطاهای سرویس آمریکایی‌ها به خاطر جمعیت زیاد بود.

وی ادامه داد: اگر در گیم دوم شکست می‌خوردیم شاید نتیجه عوض می‌شد. در شرایط حساس به بازی برگشتیم و بعد از آن خیال ما از پیروزی راحت شد.

معروف تاکید کرد: یکشنبه بازی سختی داریم. آمریکایی‌ها بیشتر تلاش می‌کنند. باید در بازی دوم بهتر بازی کنیم امیدوارم از بازی‌های خانگی حداکثر امتیاز‌ها را کسب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    يك سوال مهم آيا اين تماشاگر ها واقعا روزه داشتند؟؟؟!!!؟؟؟
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    بعيد مي دونم كه روزه داشته باشن چون اون لحظه شروع بازي لحظه افطار بود و مشخصه كه؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس