کد خبر 430608
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۲

در حالی که مذاکرات میان گروه های یمنی در ژنو با نظارت سازمان ملل جریان دارد، جنگنده های عربستان سعودی در ادامه تجاوز به یمن از بمب خوشه ای استفاده کردند.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین بامداد جمعه اعلام کرد که جنگنده های عربستان منطقه المزرق در استان «حرض» را با بمب های خوشه ای هدف حمله قراردادند.

المیادین همچنین با اشاره به تجاوز ائتلاف تحت رهبری عربستان به یمن گزارش داد که جنگنده های متجاوز عربستان سعودی شهر «میدی» در استان حجه را بمباران کردند.

تا این لحظه گزارشی درباره تعداد قربانیان و خسارت های احتمالی این حملات گزارش نشده است.

این در حالی است که بنا به اعلام منابع یمنی، سعودی های متجاوز در نخستین روز ماه مبارک رمضان با ادامه کشتارغیرنظامیان بی دفاع یمن، تعداد دیگری را به شهادت رساندند.

این منابع افزودند که هواپیماهای رژیم متجاوز سعودی روز پنج شنبه دست به کشتار جدیدی زده و با هدف قرار دادن اتوبوس های حامل خانواده های کوچ کرده از عدن در لحج، دست کم 23 نفر را به شهادت رسانده و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

هواپیماهای جنگی عربستان سعودی روز پنج شنبه مناطق مختلف صنعا و از جمله جبل نقم و منطقه فج عطان را بمباران کردند که بر اثر آن شمار زیادی از خانه های مردم ویران شد.

این در حالی است که سازمان ملل خواستار برقراری فوری آتش بس و لغو محاصره یمن و ارسال هرچه سریع تر مواد غذایی و دارویی به این کشور شده است.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای آن کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.

براثر این حملات تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستانها و مدارس و حتی خانه های مردم این کشور ویران و هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته و یا مجروح شده اند.

رژیم عربستان که با اهداف خاصی از جمله بازگرداندن رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به حکومت در صنعا این جنگ را با فریب اذهان عمومی آغاز کرد، اکنون در باتلاق یمن گرفتار شده و به هیچکدام از خواسته های خود نرسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    این ملعون نوکر امریکا ورژیم صهیونیستی داره به دنبال پیام اوباما به مسلمانان پیام میده خداوند ترا و آل سعود ووهابیت را لعنت ونابود کند به احترام این ماه مبارک ملعون وذلیل شده ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس